Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kittenkooi

• mulder

Wij hebben hier in huis een opgezette pauw staan. Nou, feest alom.

Als er niet een in zijn nek hangt, dan zitten er wel een paar kaken aan zijn poten.

Verstoppen onder de pauwenstaart is ook een stokpaardje voor ze. Het kroontje op zijn hoofd waak ik met argusogen over. De kittens voelen mijn vibraties met moordneigingen als ze er alleen al naar kijken.

• Marie-Angelique

Ik lig hier onderhand in een deuk door dit topic!!! Ik zie die kittens al bezig, vooral die opgezette pauw. Zit er überhaupt nog wel een staart aan dat dier of is die er na het eerste nestje al vanaf gesloopt?!

• Lianne

ik heb de gans van hooi maar wat hoger gezet

• mulder

Meestal zetten we de pauw weg. Maar nu hadden we zoiets van, laat maar. Ze moeten leren eraf te blijven. De veren zitten er allemaal nog aan. Een enkele is geknakt. Als onze levende pauw weer zijn veren verliest kan ik de kapotte wel vervangen.

Bij onze kittenfoto's is te zien hoe er 1 aan het kroontje snuffelt. Hij zit dus boven op de pauw zijn rug.

• Marie-Angelique

oh zo'n creme kitten ja, lachen.

Jullie hebben een pauw, gaaf! Wat eten die eigenlijk?

• Marie-Angelique

Nou als ik al die verhalen hier zo hoor dat is dat een hele verstandige keus!!!

• mulder

Wij geven ze kippevoer. Eigenlijk is er geen speciaal voer voor in de handel.

Brood, rode bessen, gras, rijst, pasta. Wat de kippen krijgen, krijgen de pauwen.

• Marie-Angelique

Leuk… ik zie er hier zo al twee tussen de kippen paraderen. Sorry voor de rest maar nog eventjes 1 vraagje maar - waar slapen ze? Met zo'n lange staart lijkt me het nachthok van de kippen niet zo geweldig fijn.

• mulder

in een tuinhuisje.

• Sioux

oooo… maar dat kan ik me wel voorstellen. Die veren is ook wel helemaal te gek om mee te spelen. Dat snap ik ook wel. Maar dat ze hier met die auto's aan de race willen???

Maar goed, onze woonkamer is dus ook niet kittenproof. De volwassen katten weten wel wat wel en wat niet mag, al proberen ze het soms wel. Maar die kleintjes, ze zijn het zo weer vergeten. Vooral erg leuk is als je denkt lekker te gaan eten, stapt er wel 1 met zijn boerenpoten op je bord… Maar het houdt je van de straat, zou het voor geen goud willen missen :)

Groetjes Bianca