Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Twee Noren erbij of niet?

  • Desiree H

    Bedankt Liesbeth maar het is dan pas voor dit najaar of winter,maar we zijn wel een beetje aan het rond kijken.

    Groetjes van Desiree

  • A. Dortland

    Hoi Desiree

    Ik ben met een gewone huiskat begonnen, na 1 jaar Noorse Boskat erbij gekocht ging goed. Toen nestje van deze poes gehad een kitten gehouden ging perfekt. En in september is er weer een kitten bijgekomen (een kater) en die heeft kitten (inmiddels 2 jaar oud) dat we uit eigen nest gehouden hadden nu gedekt en verwachten we begin april nestje. Het is bij mij altijd goed gegaan Maar heb wel altijd kittens erbij gekregen nooit volwassen poezen, maar dat is ook jouw bedoeling begreep ik. Ik had trouwens voordat poezen kwamen al een hond en dat gaat ook allemaal goed, ligt allemaal vredig bij elkaar op bank te slapen.

  • Desiree H

    Hoi Antoinet,

    Nog bedankt voor je verhaal ,ik denkt dat je dan wel echt pech moet hebben dat het niet gaat met de andere katten.We hebben er geen haast mee,ik vind het wel fijn om de ervaring van andere mensen tehoren maar in de meeste gevallen gaat het dus gewoon goed.

    Groetjes van Desiree

  • Carmen1

    Kalle heeft toch ook een broer???

    Dan ken ik hem wel een jaar of twee denk ik geleden heb ik veel contact gehad over hem en zijn broer.

    Als hij het is.

  • Desiree H

    Welke Kalle bedoel je ?Kalle van ons is een Noor rood gestreept/wit geboren 13-9-2005.En dan hebben we Joris een htk kat grijs gestreept.

    Groetjes van Desiree