Ga bij beide mogelijkeheden showen en kijk wat je het prettigste vind.
Er zit veel verschil in de show en de manier van jureren (hoe schrijf je dat)
Bij de fife wordt alles uitgelegd, bij de onaf. krijg je alleen je keurrapport.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe groepenindeling is anders, bij de fife heb je veel meer katten per groep. Bij de onaf. maken ze een groep van elk streepje en kleurtje.
Bij de fife zal de keurmeester je uitleggen wat hij van je kat vind.
Bij het uitdelen van de punten, zal hij het nogmaals doen en dan in vergelijk met je tegenstanders.
Zo hoor je wat er mis of juist heel gied is.
Dit staat ook op je keurrapport.
Bij de onaf. ga je naar de keurmeester die schrijft het rapport en later hoor je wie het punt heeft gekregen, maar waarom????
Het is inderdaad een goed idee om zowel bij Mundikat/Felikat als bij onafhankelijke verenigingen te showen, om zo te kijken wat je het meest aanspreekt. Zelf zijn wij, nadat onze tweede noor bij ons kwam met Mundikatstamboom, direct lid geworden van Mundikat en dus zijn we daar ook bij begonnen met showen. We showen heel bewust alleen bij de FIFe, de shows vinden wij over het algemeen goed georganiseerd en dus voor ons geen reden om ook naar onafhankelijke shows te gaan, omdat we niets hebben aan de daar behaalde certificaten.
O trouwens, Lianne…je staat in de top 5! Leuk!!
Lijkt me idd een goed idee.
Ayla valt nog in de kittenklasse, het is dus een mooie oefening voor haar.
En wat die top 5 betreft:
Tja, ik ben de grootste fan!!!!! :-) :-) :-)
Kon het niet laten om te kijken of het nog zou lukken!!!!!
Zoals Petry al eerder zei: een keer of 10 per dag klikken en je staat er bij"!
Wie wil er nog meer een paar dagen staan, ik klik wel mee hahaha.
Lianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?