Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

muis met kattenkruid

• Lianne

Jij hebt nog een kitten,

Das dubbel erg :-) !

Ik heb het hier nog niet mee gemaakt dat ze de muisjes opeten.

Wel worden ze helemaal gemollesteerd door onze grote kater.

Hij heeft sterke kaken, denk ik.

Soms gaat hij met zijn tanden en voeten bij onze zoon aan zijn spijkerbroek hangen en lat zich zo de kamer rondsleuren. Vind ie prachtig.

Ook rent hij hem vaak als een hond achter na.

De dames zijn wat dat betreft wat rustiger maar kunnen elkaar behoorlijk uitdagen, de krabpaal staat nog wel eens te wiebelen hoewel hij toch behoorlijk stevig is.

Ik vind het heerlijk met al mijn slopende en spelende Noren om me heen.

Het zijn echte boeven! ;)

• marleen

O O dus er staat mij nog wat te wachten? Hij slaapt nu, maar vannacht is hij weer klaar wakker, en dan gaat hij mijn andere kater pesten en mijn 2 poezen h aha ha . Nog even en hij is de baas! denk ik?

• Lianne

Zou kunnen.

Plagen doen ze hier wel maar vechten niet.

Als onze htkkat blaast tegen onze Ingus zit hij een beetje met zijn voorpoten te maaien om haar af te weren.

Wij zeggen dan altijd : Ingus is te dom om te patsen.

Maar ik denk eigenlijk dat hij er te slim voor is.

Als Kitty zich omdraait gaat hij er weer vrolijk achteraan alsof er niets gebeurd is.

Hij laat zich niet gek maken.

Onze Noortjes zijn vaak slimmer dan je denkt.

• ilonka

hier zijn ze gek op die muis!!!! behalve almar die vind de sliert veel leuker.

zanuck murdock en tika gaan voor de muis hij word dan ook helemaal nat gekwijld bah :-(

als je dan op sokken loopt en je kijkt niet uit waar je je voeten neer zet kun je maar zo een nate voet hebben.

almar kijkt niet om naar de muis hij jat veel liever een papiertje van tafel hahahaha

• ilonka

bij e betere speciaal zaak kun je gewoon een zakje kopen hoor en bij somige zelfs in een flesje.

waar veel katten ook gek op zijn is valriaan druppels kost bij de tuinen of brenda (de reform drogist) maar een paar euro.

je kan het ook op internet vinden geld ook voor het katten kruid.

maar dan komen er weer verzend kosten bij kijken dus als je veel besteld ben je dan vaker goedkoper uit.

groetjes ilonka

• Lianne

Hier zijn ze meestal al door Ingvar gesloopt voordat ze ondergekwijld worden.

Het is zo'n schatje ;)

• Lianne

Het kattenkruid heb ik gevonden!

Ik zal het maar veilig op bergen, ze gaan heel erg maf soen als ze het ruiken.

Ze zullen toch niet verslaafd zijn?? ;)