Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sneeuwbabies?

  • Sioux

    Ja toch, of vergis ik me nu? Ik vind het in ieder geval heel moeilijk om nu precies te zeggen wat voor kleurtjes ze zijn.

    In ieder geval wil ik jullie alvast onze jongste spruiten laten zien. Namen komen nog wel, ze zijn net een paar uurtjes oud ;)

    close up van het meiske

    3 op een rij!

    Groetjes Bianca.

  • Lianne

    GEFELICITEERD!!!

    Wat een mooie apparte kittens.

    Ik ben benieuwd hoe ze er uit gaan zien.

    Alles goed met moeder en kittens?

    Lies heeft inderdaad langer haren.

    Groetjes, Lianne

  • Sioux

    Lies heeft zekers hele lange haren. Merk dat ze blij is dat het wat korter is, ze is nu al bijna weer helemaal schoon.

    Ik ben ook heel benieuwd wat de uiteindelijke kleur zal worden!

    Ja hoor, mams ligt heerlijk met dr kindjes te genieten van alle knuffels en aandacht. Iedereen is al op kraambezoek geweest (de jongste meisjes zie je denken hé, jakkes). En ik geloof dat het bij 3 zal blijven ook, ze voelt weer helemaal rustig in dr buik. Ze is wel moe nog, maar dat is niet zo vreemd.

    Ik ga straks een lekker visje voor dr koken, is dr lieverlingshapje, hihihi… Even extra verwennen hé ;)

    En jij succes met de aankomende bevalling. Ben benieuwd wat voor moois jouw meisje zal schenken!

    Groetjes Bianca

  • *Kitty*

    Wat voor kleur het ook is of wordt…..ze zien er supersnoezig uit!!

    Gefeliciteerd met je 3-tal :) !!

  • Sioux

    Dank je Kitty!

    En net is nr 4 ook geboren. Een creme (of rood?) kater, maar is slecht te zien vanwege dat ook hij een gehele witte donslaag heeft.

    Groetjes Bianca.

  • Petry

    Oooooooooow wat lief, ze zijn prachtig!!!!

    Petry

  • Sioux

    Ja hé, ben ook helemaal niet een beetje trots, hehehe…

    Thanx!

  • Petry

    Hahahaha ik ken dat hahaha….

    Heerlijk alsof je ze zelf gebaard hebt hahaha..

    Petry

  • Emru

    wat een kleine dotjes, ben heel benieuwd naar de kleur straks.

  • Sioux

    Dank je!

    En ik ook, vind het heel moeilijk om nu precies te zeggen welke kleur ze zijn ;)

    En een foto van de creme bink:

    Hij is nu dus zo goed als wit, hier was hij nog behoorlijk nat (en vies)

    Groetjes Bianca.