Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sneeuwbabies?

  • Lianne

    Goh, dan had Lies toch nog een verassing voor je in petto!

  • Sioux

    Ja idd, daar heeft ze vaker een handje van. Tot nu al dr voorgaande nestjes heeft ze dit gedaan dus was haast wel te verwachten. Nou zulke verassingen zijn altijd leuk ;)

    Hoe is het met jouw zwangere dame? Nog niets?

    Groetjes Bianca

  • Lianne

    Hoi Bianca,

    Ze zijn inmiddels geboren.

    7 stuks!!!

    Alles is goed gegaan.

    Als je mijn bovebstaande topic leest weet je wat meer.

    Groetjes. Lianne

    p.s. ik mail je binnenkort nog,

  • Sioux

    Dan reageer ik lekker in je nieuwe topic ;)

    Groetjes Bianca

    en ik zie je mail wel verschijnen!

  • Carmen1

    Ze zijn echt wel heel erg snoezig ik ben benieuwd welke kleur ze worden.

  • Karel48

    Och wat heerlijk knus en mooi, Bianca! Ik ben zo enthousiast over de Noren dat ik misschien ooit nog wel eens een poes erbij zou willen kopen en dan ook een nestje laten krijgen…

  • Petry

    Lees eerst maar eens wat websites na, en kijk dan of je nog steeds een nestje wilt hebben. Het is niet altijd rozegeur en maneschijn!!!

    Petry

  • Sioux

    Dank je Karel!

    Een nestje kan heel leuk zijn, maar net wat Petry schrijft er kan ook veel mis gaan. Met dit nestje heb ik weer geluk, alles gaat voorspoedig.

    Maar als je het zorgvuldig doet en beide katten netjes getest zijn (en ook gekeurd, ze moeten immers aan de rasstandaard voldoen!) kun je al het eea aan ellende wegstrepen.

    Ik kan je zeggen dat ik weer enorm geniet van deze kleintjes!

    Groetjes Bianca.

  • Karel48

    I know Bianca, er komt zeker heel wat bij kijken. We hebben al eens eerder een nestje gehad, maar dan van een gewone huis-tuin-en-keuken kat. Nu ik die kittens van jullie zo zie, begint het heel erg te kriebelen, het lijkt me prachtig om dit ook eens met een Noor te mogen meemaken. Maar waarschijnlijk zal het wel bij een droom blijven, het is, in ieder geval op dit moment, praktisch gezien niet realiseerbaar voor ons.

  • Sioux

    Het is ook prachtig, ik geniet er met volle teugen van!

    En als je je voorogen houdt dat het ook mis kan gaan en je dus test op de belangrijke dingen ben je al voor een deel voorbereid.

    Ach en dromen zijn belangrijk. Wie weet ooit ;)

    Groetjes Bianca.