Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek het adres waar mijn noorse boskat vandaan komt

• Angelique Noordman

Hallo ik ben dus Angelique Noordman ik zoek het adres waar mijn Noorse Boskat “Boris de Sidova” vandaan komt,wat nu “Boortje” is geworden,toen ik Boris kreeg zag hij er zo

klein en,……lief ,.waardoor ik de naam Boris niet vond passen vandaar Boortje[achteraf heeft hij door de jaren heen de gekste bijnamen gekregen,maar dat heeft mn andere kat Remy ook,Remy is een europese korthaar,Maargoed ik zoek dus een noorse boskatten cattery ,ergens in omgeving boven en beneden leeuwen,

de plaatsen Ede en Elburg ,klinkt ook bekend,ik ben door omstandigheden Boortje,s stamboom kwijtgeraakt,Boortjes moeder was Sofia ,wit met “lapjes”het

nestje van Boortje waren allemaal cypers bruin tabby,een paar hadden witte sokjes of in gezicht wit vlekje boortje zelf ook de mensen hadden een huis ergens mooi buitenaf dus niet in een stad of drukke straten etc,ze hadden ook 1 main coon,en een grote hond waarvan ik het ras niet meer van weet,De Noorse Boskat “fokkers”waren geen "broodfok,,.s of dergelijk,

de kittens werden opgegroeid in huiselijke kring,en ze hadden ook niet “teveel& te vaak” nestje,s ,Dus echte LIEFHEBBERS VAN NOORSE BOSKATTEN!

Aangezien Boortje zo,n superlief ,mooi geweldig super super lief is zou ik het leuk vinden om deze mensen foto,s te sturen zodat ze zien hoe

Boortje nu is,en de gekke manieren van beide “heren”

verder geloof ik dat dit echtpaar geen kinderen had,tenminste ik heb ze niet gezien destijds geloof ik,toen Boortje geboren is,heb ik hem eerst gezien toen hij 3 weken oud was daarna toen hij een maal 8 weken was mocht ik hem eindelijk ophalen,ik woonde toen in Haaksbergen daarna in,Enschede,nu ook

nou ik hoop dat iemand deze omschrijving herkend,en reageert,

toen ik Boortje ophaalde waren mijn ouders er ook bij,mijn moeder had toen blond haar,mn vader donker en ik had en heb ook donker lang haar

• karin

hallo angelique

het is misschien een beetje vreemd om via deze manier kontakt te zoeken ik zoek herman en roelie noordman

zijn dit jou ouders? ik ben karin schonewille huiskes we kennen elkaar van vroeger uit de jachthondenstraat enschede

jou ouders? waren bevriend metmijn ouders als ik de goede angelique noordman voor mij heb zou je me dan terug willen mailen?alvast enorm bedankt groetjes karin

• Nieke

Hallo Angelique,

Ik weet niet of je de cattery al gevonden hebt, je oproep is immers al van 30-11-2009.

Toevallig heb ik vandaag contact gehad met een mevrouw die Noorse boskatten fokt. Zij woont tussen ELBURG en 't Harde. Ze vertelde me dat zij in een bosrijke omgeving wonen en de katten daar veel tuin ter beschikking hebben. Hun dekkater is nu 4 of 5 jaar. Ik weet niet hoeveel poezen ze hebben en of ze ook een maine coon en een hond hebben. Ik sprak de mevrouw namelijk m.b.t. het herplaatsen van een andere kater van haar.

Ze hebben geen website en ze heeft me ook niet verteld onder welke naam ze fokken (cattery).

Wanneer u de fokkers van Boortje nog niet hebt gevonden dan mag u mij mailen. Ik zal u dan de namen en het telefoonnummer geven. U kan natuurlijk altijd even bellen of zij inderdaad de fokkers zijn van Boortje.

• sfinx888@live.nl

hoi nieke,ik reageer ook laat zie ik nu,maar ik zou natuurlijk graag contact willen hebben met degene waar mogelijk mijn noorse boskat boortje vandaan komt,en hoop op je reacteie

AngeliQue

• angelique noordman

karin Schreef:

——————————————————-

hallo karin

ik reageer misschien ook vreemd via deze link,maar ik zit met mn moeder,ze belde gisteren en wilde persé bij mij langskomen terwijl ik daar niet aan toe was,en nu vandaag alweer,nu wil ze een “acceptgiro” ophalen wat hier ligt en dat MOET van haar persé vandaag,ik leg haar uit dat ik hier niet aan toe was,toen kreeg ik een grote mond van haar en smijt ze de haak erop,belt ze later terug met de mededeling we moeten elkaar maar niet meer zien bla bla ik weet niet meer hoe ik tot haar door kan dringen ik las op een site over hoogsensitiefe mensen[dat ben ik absoluut,ik dacht asperge syndroom,maargoed dat heb ik haar al vaker verteld en dan begrijpt ze me ,maar in werkelijkheid wil ze het gewoon niet horen en ik word er moe gestresst van depressief ik kan me niet concentreren daarom ook deze gestoorde mail ik heb de concentratie niet om het in een brief nog een keer aan haar uit te leggen,ik hoor zie voel dingen anders ik wil de meeste tijd alleen doorbrengen maar ik krijg gewoon geen rust,ik kan mn muis wel kapot gooien ik word kriebelig van deze shit,het zit me tot hier,sorry als ik je hiermee belast je bent nixs verplicht maar mocht je zelf je zelf weer wat beter voelen en je spreekt haar wil jer dan aub nog een poging doen om haar te vragen begrip hier voor te hebben,ze wil hier iets ophalen en brengen ze zegt dat ze niet eens binnen komt etc,maar zelfs daarvan word ik gestresst enze begrijpt het verdomme niet

> hallo angelique

> het is misschien een beetje vreemd om via deze

> manier kontakt te zoeken ik zoek herman en roelie

> noordman

> zijn dit jou ouders? ik ben karin schonewille

> huiskes we kennen elkaar van vroeger uit de

> jachthondenstraat enschede

> jou ouders? waren bevriend metmijn ouders als ik

> de goede angelique noordman voor mij heb zou je me

> dan terug willen mailen?alvast enorm bedankt

> groetjes karin