Hallo ik ben dus Angelique Noordman ik zoek het adres waar mijn Noorse Boskat “Boris de Sidova” vandaan komt,wat nu “Boortje” is geworden,toen ik Boris kreeg zag hij er zo
klein en,……lief ,.waardoor ik de naam Boris niet vond passen vandaar Boortje[achteraf heeft hij door de jaren heen de gekste bijnamen gekregen,maar dat heeft mn andere kat Remy ook,Remy is een europese korthaar,Maargoed ik zoek dus een noorse boskatten cattery ,ergens in omgeving boven en beneden leeuwen,
de plaatsen Ede en Elburg ,klinkt ook bekend,ik ben door omstandigheden Boortje,s stamboom kwijtgeraakt,Boortjes moeder was Sofia ,wit met “lapjes”het
nestje van Boortje waren allemaal cypers bruin tabby,een paar hadden witte sokjes of in gezicht wit vlekje boortje zelf ook de mensen hadden een huis ergens mooi buitenaf dus niet in een stad of drukke straten etc,ze hadden ook 1 main coon,en een grote hond waarvan ik het ras niet meer van weet,De Noorse Boskat “fokkers”waren geen "broodfok,,.s of dergelijk,
de kittens werden opgegroeid in huiselijke kring,en ze hadden ook niet “teveel& te vaak” nestje,s ,Dus echte LIEFHEBBERS VAN NOORSE BOSKATTEN!
Aangezien Boortje zo,n superlief ,mooi geweldig super super lief is zou ik het leuk vinden om deze mensen foto,s te sturen zodat ze zien hoe
Boortje nu is,en de gekke manieren van beide “heren”
verder geloof ik dat dit echtpaar geen kinderen had,tenminste ik heb ze niet gezien destijds geloof ik,toen Boortje geboren is,heb ik hem eerst gezien toen hij 3 weken oud was daarna toen hij een maal 8 weken was mocht ik hem eindelijk ophalen,ik woonde toen in Haaksbergen daarna in,Enschede,nu ook
nou ik hoop dat iemand deze omschrijving herkend,en reageert,
toen ik Boortje ophaalde waren mijn ouders er ook bij,mijn moeder had toen blond haar,mn vader donker en ik had en heb ook donker lang haar