Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

collediaal zilver

  • Erna

    Wie heeft ervaring met collodiaal zilver?

    Ik wil het mijn noor van 9 maanden geven omdat ze sinds twee dagen bloed bij haar ontlasting heeft!

    Ze heeft al vanaf dag 1 dat ik haar heb diaree en weinig helpt…

    Voor mij is het duidelijk dat haar maag darm stelsel niet in orde is.

    Dierenarts denkt een voedselintollerantie maar dat geloof ik niet. Want ze heeft het ook als ze een speciaal hypoallergeen voer eet…Weliswaar wel minder maar toch….

  • maria

    Mijn Noor heeft ook regelmatig bloed bij haar anus,een heel klein beetje,en soms maanden niet,dierenarts gaf een wormenkuur,wat het redelijk verbeterde,maar niet genoeg vindt ik…

    Mag ik je vragen wat Colledial zilver is en wat is de werking ervan?

    Enne,heeft ieman een ren te koop voor mijn noor,liefst omgeving Rotterdam?

  • Frans Rutten

    Het heet colloïdaal zilver en je kan op deze site lezen wat het precies is:

    (kopiëren en plakken in de adresbalk!)

    http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm

  • Frans Rutten

    Het heet colloïdaal zilver en je kan op deze site lezen wat het precies is:

    (kopiëren en plakken in de adresbalk!)

    http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm

  • Kuona

    Superspul. Je kunt het gedurende een langere periode geven want ze raken er niet resistent van. Ik gebruik het wanneer mijn kat had gevochten of een dreigende blaasontsteking had en het heeft altijd heel goed geholpen. Ook te gebruiken om open wondjes te reinigen of bij ontstoken oogjes bij bijv. kittens. In dat laatste geval wel verdunnen met gekookt en afgekoeld water.

  • Marja

    Hoi Erna,

    Dit is een heeel late reactie over jou probleem met je kat.

    Mijn kat heeft ook bloed in zijn ontlasting en we hebben er al heel veel aan laten sleutelen.

    Je dacht erover om colloidaal zilver te gaan gebruiken. Heb je dat nog gedaan en zo ja, wat is jou ervaring met dit middel.

    Wil het graag weten, zodat als het bij jouw kat heeft geholpen, het misschien ook bij mijn kat helpt.

    Marja