Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleur van het kitten

  • Sofie

    Ik kom er niet uit. Onze Atos heeft van allerlei kleuren. Als ik niet beter zou weten zou ie blue tortie tabby blotched met wit zijn, maar hij is een mannetje. Dus toen de vereniging gebeld en foto's opgestuurd. Ben heel benieuwd welke kleur ons Atos heeft! Ik moet namelijk zijn stamboom aanvragen. Ik wacht dus maar even af. Hij is geen silver denk ik…….hoewel de meneer van de nkfv zei dat het misschien een taanverkleuring kan zijn (de watte???) vroeg ik, dat kan een verkleuring in het zilver zijn. Oké om het allemaal wat makkelijker te maken. Normaal trekt de kater gewoon het jasje van moeders aan en klaar hihihi, maar nee hoor, dit grappige ventje niet. Weet niet hoe ik een foto moet plaatsen op het forum, maar eh…….als jullie willen meegokken! Lijkt me een uitdaging. Het blijft interessant die genetica.

  • amandaneva

    welke kleur is papa en mama?

  • amandaneva

    http://tinypic.com/

  • Sofie

    Papa is red silver tabby mackerel wit en mama is black silver tabby mackerel wit.

    Ik dacht krijg wel een katertje die hetzelfde is als moederpoes maar neeeeuuuuhhh….. hihi

  • Petry

    HIj is blauw tabby met wit, wat voor tabby kan ik op je foto's niet zien.

    En dat kan best met een zilver tabby met witte mama.

    Petry

  • Sofie

    Hoi hoi

    Atos is een blauw tabby blotched met wit.

    Die grappige vlekken in zijn vacht zullen waarschijnlijk verdwijnen als hij ouder wordt.

    Ik heb de stamboom aangevraagd.

    Sofie