Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welke kattenbakkorrels gebruiken julli?

  • Desiree H

    Zelf gebruik ik van kattenbakkorrels van C1000 klontvormend 6kg.En van Discus

    kattenbakverfrisser een soort zilverzand met een geurtje.

    Maar als ze gepoept of geplast hebben schep ik het er altijd gelijk uit,en dan hebben ze in de afgeschermde tuin nog een kattenbak een soort zandbak,die maak ik elke dag schoon en voeg dan ook weer nieuw zand toe.

    groetjes Desiree

  • Petry

    Ik vind kitty-friend ultra de fijnste.

    Die gebruiken we in huis, buiten hebben biocat geloof ik, die vindt Martin fijner.

    Tja hij is de poepschepper hier, dus hij mag het zeggen hahahaha….

    We scheppen 2 keer per dag poep!

    6 kattenbakken voor 13 katten.

    Petry

  • Desiree H

    Dan ga ik kitty-friend ook eens proberen.

    Wat is het de laaste tijd stil hier op het prikbord.

    Desiree

  • Petry

    Bij Intratuin is kitty-friend het goedkoopste, 2 zakken voor iets meer dan 10 euro.

    Ik heb niet zoveel te vertellen hahahaha, en als niemand iets post dan kan ik ook niet reageren.

    IK kom hier bijna dagelijks op effe te checken.

    Petry

  • Desiree H

    Bedankt,is het ook klontvormend? En ga jullie nu echt stoppen met fokken?

    Desiree

  • Petry

    Ja het is klontvormend.

    En ja wij gaan stoppen, nog 2 poesjes te gaan en onzer Balou zal geholpen worden wanneer hij zijn verloofjes heeft bevrucht.

    Petry

  • Desiree H

    Jammmmmmmmmmmmer.Lien is ook al gestopt.Wij denken er nog steeds over om er 2 bij tenemen.We hebben nu 2 katers.Mijn man wil er dan 2 poezen bij.Ze zeggen dat het niet uitmaakt poezen of katers erbij.

    Wat zou je doen?

    Desiree

  • Petry

    Tja, wat zal ik zeggen.

    Katers zijn vaak toleranter dan poezen.

    Ik heb hier onder de castraat katers nooit geen problemen, met de poezen is het wel eens anders.

    Ik heb meer knuffelcontact met onze jongens dan met de meeste meiden.

    Petry

  • Desiree H

    Dan worden het wel 2 katers denk ik,gisteren de website van fra Jerriks Smykkeskrin bekeken daar woont een zus van Freya?Die hebben ook hele mooie noren vind ik.

    O,ja jullie zijn ook lid van de Noorse Boskattenkring 1985 ,in het nummer van Juli staat er een stuk in over Joris & Kalle.Een leuk blad vind ik het.

    Desiree

  • Petry

    Ja dat weet ik dat daar 2 zussen van onze Freya wonen, en 1 daarvan is net zo maf als Freya.

    IK ga het stuk in de gaten houden.

    Petry