hoi alicia
Ook ik heb het wel eens meegemaakt dat onze kittens na de enting ziek werden.
Eerst wisten we niet wat het kon wezen en na een paar keer bezoek te hebben gebracht bij de dierenarts en die ook niks geks kon vinden moet het dat wel geweest zijn.
We hadden toen ook nog een nestje kittens lopen die 3 weken jonger waren en 4 volwassen katten en die hadden allemaal nergens geen last van dus een virus heb ik uitgesloten.
Heb op den duur uit wanhoop een beetje rondgebeld naar andere cattery's want wist me echt geen raad meer ze waren echt heel ziek en konden niks binnen houden heb van alles geprobeert .
Op de duur had ik petry aan de telefoon en die rade mij metocloral drops aan dat kan je bij de dierenarts halen een middel tegen braken en yes dat was geweldig het braken is snel gestopt en de kittens konden weer gaan aansterken wat ook echt wel snel moest gebeuren want ze waren heel erg afgevallen .
Het kan natuurlijk altijd puur toeval zijn maar ik moet je zeggen dat ik er nu heel erg tegen opzie om over 2 weken het nestje wat we nu hebben voor het eerst te moeten laten enten .
laten we maar hopen dat alles deze keer goed gaat .
Maar mocht die van jou dus nog aan het braken zijn wacht dan niet te lang het liefst morgen ff om dat spul en je zal zien dat het wonderen doet petry nogmaals bedankt je hebt mij toen echt een super tip gegeven .
Alicia succes met de kleintjes en beterschap