Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: een min voor kittens van 3 dagen oud

  • Marijke

    Lieve mensen,

    Melrose is dinsdagavond met de keizersnee bevallen van 5 kittens. Daags erna moest ze weer onder narcose omdat ze alle hechtingen eruit had getrokken.

    Het zogen van de kittens gaat nu dus helemaal niet goed. Ondanks al mijn pogingen de kittens aan te leggen weet komt de melkproductie niet goed op gang. Voor zover ik het kan zien, doen 3 tepeltjes het maar ik kan niet beoordelen of ze voldoende melk geven. Ik ben dus al een paar dagen en nachten aan het flessen. Maar omdat ik ook moet werken, kan dit niet goed gaan.

    Naar ruggespraak (Stichting Poezenbel) lijkt de beste oplossing om een moederpoes te zoeken die niet al te veel kittens heeft en te proberen of een of meer van de kittens tijdelijk geadopteerd kunnen worden.

    Wie weet raad???

  • Petry

    Hoi Marijke,

    Zet het ook op het kattenprikbord.

    Het maakt nietnuit of de moeder een noor is, als ze maar emlk geeft:-)

    Succes Petry

  • Petry

    De moeder van Melrose had door omstandigheden ook niet alle tepels aan het werk, maar toch waren er kittens bij die van mij geen melk uit de fles wilde, maar zijn wel groot geworden.

    1 daarvan was Melrose:-)

    Dus wie weet wanneer je een keer of 6 per dag flest dat je het toch kan redden.

    Vroeg in de morgen, iemand tussen de middag zien te krijgen, wanneer je thuis komt, in de loop van de avond, en voordat je naar bed gaat.

    De rest moeten ze bij Melrose halen.

    Nog 1 dag en het is weekend!!!!

    Haal ook nutrigel voor moeder en kittens, dit geeft extra energie.

    Ik heb nog een tube in huis, voor als je het wilt hebben.

    Petry

  • Margriet

    Hoi Marijke,

    Hoe is het ondertussen met Melrose & kittens? Drinken ze ondertussen al wat beter bij de moeder of heb je al een poezenmin gevonden? Ben benieuwd…

    Margriet

  • amandaneva

    hechtingen eruit??

    heb ook al meerdere keizersnedes gehad bij mijn poes

    maar die hadden hechtingen van binnen..

    de melk moet op gang komen..

    en doorzetten met flessen niet opgeven hoor..

    komt goed geloof me