Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kittenmelk

  • Margriet

    Over ruim 4 weken krijgen wij als alles goed gaat weer kittens. Na akelige ervaringen met een bepaald merk kittenmelk (obstipatie, kaal worden, in shock raken van een kitten), ben ik nu verschillende merken aan het napluizen omdat ik ruim van te voren een goed merk melkpoeder in huis wil hebben.

    Waar hebben jullie goede ervaringen mee? En zijn er meer mensen met slechte ervaring zoals wij met ons laatste nest?

    En zijn er ervaringen met speciale melk met colostrum? Ik ben benieuwd….

  • Petry

    Hoi Margriet,

    Spannend nog 4 weken, ik ga voor je duimen:-)

    Ik gebruik altijd KMR melk, die bestel ik bij de dierenarts.

    Ik heb met deze melk nog nooit problemen gehad.

    Ik doe er altijd wel een beetje meer water bij, als wat op de verpakking staat.

    Meestal ik dopje meer, bij een hoeveelheid van 2 keer de opgegeven hoeveelheid.

    Volgens mij staat er 1 dopje poeder en 2 dopjes water, dan maak ik het dubbele, plus nog 1 dopje water.

    KMR is goede melk, er zit heel veel in, ook stichtingen als de Poezenbel willen niets anders voor hun kittens.

    Petry

  • Petry

    De prijs loopt erg uit 1.

    Zo heb ik er hier ruim 29 euro voor betaald, een da. in Arnhem vroeg 16 euro, daar denk ik wel dat hij verkeerd geteld heeft.

    Mijn nichtje in Borkel betaald iets van 25 euro per blik.

    Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

    DTS die op shows staat en waar je ook kunt bestellen heeft ook KMR.

    Petry