Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Re. bijt snoeren door.

  • A. Dortland

    Wie kan mij helpen, ik heb een Noorse Boskat Angie genaamd, zij is hartstikke lief, maar ze bijt stroomdraden door. Ik heb al spul van dierenarts gehad wat ik erop moet smeren maar daar heeft ze na een tijdje gewoon maling aan (het zal dan wel uitgewerkt zijn). Ik heb de draden ook al bij elkaar gebundeld in zo'n plastic slang maar er steekt altijd wel stukje uit naar stopcontact. Eerst waren het vooral dunne snoertjes van boxen en kerstverlichting, maar nu is ze aan grotere werk begonnen en pakt dikke snoeren. En ik wil haar echt niet kwijt, maar ben bang dat ik haar een keer dood vind. Wie heeft dit ook meegemaakt en geeft mij raad.

    Hartelijke groet Tonny Dortland-Evegaars

  • Petry

    Hier zijn er ook een paar die dat doen.

    De meeste snoeren zijn hier weggewerkt!

    Ik geloof dat je er weinig aan kunt doen.

    Het is niet des Noorse Boskats, want onze bastaard persjes en huiskatten in het verleden die deden het ook al.

    Succes Petry

  • A. Dortland

    He Petry wat grappig ik keek op jullie website en daar kwam ik bekende naam tegen. De moeder van mijn eerste Noor is Feline Ilex Danji. en hoe hebben jullie snoeren weggewerkt?

    gr.

  • Petry

    Hoe heet jou Noortje als ik vragen mag?

    Ik heb ze in van die witte gootjes op de plint vastzitten.

    Verder zoveel mogelijk in de kastjes gelaten.

    Als je veel snoeren bij elkaar hebt dan kun je er ook zo'n plastic spiraal omheen draaien.

    Petry

  • A. Dortland

    Hoi Petry,

    Ja ik heb al zo'n spiraal voor meerdere snoeren, maar zij heeft het nog net op laatste eindje naar stekker gemunt. Mijn poes heet Xaverius Coco-Tricolo. De snoeren sloper is haar dochter en heet Anmardo's Angie (Anmardo is mijn cattery naam). Haar vader is Voghts Villa's Merlin van Miranda de Boorder, die je misschien wel zal kennen. Ik heb niet zoveel katten. Ik had vroeger 2 siamezen en 2 persen, perzen met neuzen. Nu ben ik opnieuw begonnen vond huidige perzen niet mooi meer en viel voor Noorse Boskat. Ik heb een gewone kat een lapje en twee Noorse Boskatten moeder en dochter. Moeder heb ik laten steriliseren en van dochter wil ik in ieder geval nog een nestje.

    Gr.

  • desiree

    Onze Noor Kalle bijt op alle hoeken van onze meubels zoals; salontafel,tv meubel enz als er maar hoeken aanzitten.Nu heb ik in de woonkamer een kartonnendoos neergezet,daar heb ik wat gaten in gemaakt.En de doos staat nu bijna 3 weken in de woonkamer,en Kalle laat de meubels met rust.Kalle bijt nu echt in de kartonnendoos.We hebben er nog een kattentent van Ikea naast gezet en dit is een succes!Ook nog van die stokjes voor de hond gekocht die heb je in het rood,groen en geel,op deze stokjes bijt hij ook af en toe.In onze afgeschermde tuin bijt Kalle ook in hout en takken Joris onze andere kat doe dit weer niet. Misschien heb je nog wat aan deze tips.Succes groetjes Desiree