Heeft er iemand ooit een kat op PKD laten testen metd e DNA test?
Hier vind je de link van de organisatie waar je het kunt laten doen.
De DNA test is 100% gegarandeerd, de echo niet!
Ik ben benieuwd of meer Noortjes zo getest zijn.
Petry
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEen bloedje van onze Balou is op weg naar Gen Counselling.
Op de website staat een formulier dat moet je invullen en opsturen met het bloedje.
De da. moet er ook wat op invullen. Ook stuur je een machtiging mee voor de kosten.
De da. moet ik geloof 4 ml bloed afnemen. Balou moest toch zijn snap-test en ging het dus allemaal in 1 moeite door.
Ik ben benieuwd wat ik terug krijg voor certificaat
Petry
Ik heb heel vluchtig de site doorgelezen, maar zie nu dus dat de HCM-test middels DNA-onderzoek echt specifiek het gen betreft dat bij de Maincoon HCM veroorzaakt. Voor ons als Norenbezitters zit er dus (nog) niets anders op dan middels radiografisch onderzoek te laten testen op HCM. Waar (welke kliniek) doen jullie dat?
Ik test alleen Balou.
De dames zijn nog nooit getest, maar daar heb ik ook nog nooit iets van in hun familie gezien wat op HCM lijkt. Ik ken nl. bijna de hele stambomen van onze meisjes.
Balou geeft buitendekkingen, daarom laat ik hem testen. Niet vanwege enge ervaringen.
Vorig jaar voor het eerst, hij was toen 3 jaar oud.
Of ik het elk jaar herhaal weet ik niet, zijn hartje zag er keurig uit!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?