Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraag

  • kim

    Hoi

    ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen aangezien er hier veel ervaring zit moet dat wel lukken denk ik! ;-)

    ik heb een kater die geb is op 23-3-2006 nu heb ik het iedee dat hij achterblijft in de groei hij is black zilver , nu heb ik me wel laten vertellen dat katten met zilver langzamer groeien?

    nog een vraagje wie gaat er hier ook naar de ecf show 3 dec in delft?

    groetjes,

  • Petry

    Hallo Kim,

    In de regel zijn Noren met het zilver gen, in jou kater ziet dat er smoke uit, kleiner zijn dan andere kleuren. Ik zie het op shows ook wel ooit, maar of het écht zo is, tja ik zou het niet weten.

    Wij gaan niet naar die show.

    Doei Petry

  • Petry

    Ik heb net je ventje bekeken en het is een schatje:-)

    OOk bij andere vachtkleuren kun je verschil zien, maar vaak heeft het dan met de lijnen te maken.

    Ik ken de lijnen niet waar jou katertje uitkomt.

    Petry

  • kim

    Hoi petry

    Wat fijn dat je reageert !!

    benito gaat 3 dec mee op show misschien dat er daar mensen zijn die er ook iets over kunnen zeggen

    i.i.gheel erg bedankt!

  • Petry

    Waarschijnlijk wel!

    Maar als ik de stambomen van jou noortes bekijk, zitten daar fokkers bij die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang hun best doen, en jou hierover ook zeker een antwoord kunnen geven:-)

    Petry

  • kim

    over wie hebben we het dan ? zou je die naam kunnen mailen ,dan kan ik even kontackt opnemen met diegene.

    gr kim

  • Lianne

    Ik heb vanavond te horen gekregen dat mijn bewijs van inschrijving voor de show in Delft onderweg is.

    Ik ga er naar toe met Ayla.