Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

showseizoen

  • mulder

    Hallo allemaal

    Het showseizoen voor de Noren is weer aangebroken. Als het goed is zijn zij allemaal druk bezig hun imposante wintervacht tevoorschijn te toveren.

    Na het zien van de live-beelden van de wereldshow heb ik ook wel weer zin gekregen om weer eens op een show te verschijnen. Hopelijk onze Pavel ook, want dat is dan degene die ik graag wil laten beginnen met zijn eerste puntjes. Misschien wil Aislinn hem wel gezelschap houden.

    Niet te ver weg. Ik zoek het om te beginnen weer dichtbij huis.

    Wie gaat er deze winter nog meer showen?

  • Petry

    Wij gaan in december naar Groningen, in februari naar Eindhoven.

    Nog een keer naar Bemmel en waarschijnlijk naar Arnhem.

    Het zijn plannen, alleen de show in december is al ingeschreven.

    Petry

  • mulder

    De show in Groningen is leuk. Er is daar rondomheen altijd zoveel te doen.

    Slangen, cavia's, kippen, fretten.

    Ik kan mij herinneren dat we toen bijna met een spannetje kippen zijn thuisgekomen. Achteraf maar gelaten omdat ze dan te dichtbij de katten in de auto hadden moeten zitten.

  • Margriet

    Groningen is inderdaad wel een leuke show met van alles en nog wat te zien. Ik ga er waarschijnlijk wel showen, met Vidmar, een van de kittens uit ons laatste nest. De eigen katjes moeten nog even wachten… Onze Dagmar heeft nog 1 punt nodig voor ze GIC is, dus ik hoop volgend jaar met haar in het buitenland (Denemarken ofzo) haar laatste punt te halen voor ze naar de dekkater gaat. Maar goed, met Dagmar weet je het maar nooit. Die zit in de zomer compleet in vacht en is nu zo goed als kaal… rare kat!

    Leuk trouwens om “medeprikkers” en andere bekenden tegen te komen op shows!

  • mulder

    Wij hebben ook 1 maal een show in Denemarken bezocht met onze kater Kjell.

    Het is wel een hele rit voor een buitenlands puntje, maar het was erg leuk om eens meegemaakt te hebben.

    Duitsland en Luxemburg werden ook bezocht.

    Maar we gingen ook evengoed naar Duitsland voor een gewoon puntje.

  • Petry

    Tegen de tijd dat je naar denemarken wil gaan, geef dan een seintje.

    In Jutland hebben we zo ons adresje om te overnachten, niet duur en de katten kunnen overal vrij rondlopen.

    Het is een verdiepeing van een boerderij, heel knus.

    Petry