Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stilletjes

  • Petry

    Jeetje wat is het hier stil, ik kan een speld horen vallen.

    Hoe is het met jullie noortjes, wij hebben het 1 en ander meegemaakt de laatste weken.

    Zo is onze Simon een stoere bink geworden met een gehavend oortje. Hij was op een oortje na euro champ maar nu zal hij de eindstreep niet halen. Hij heeft een bloedoortje gehad en dat is een paar weken geleden operatief gerepareerd. Medisch is alles in orde, maar cosmetisch komt het nooit meer goed, jammer maar helaas.

    Sinds een paar weken hebben wij een Cat-it, een waterbak met een bol en luchtpompje, de katten zijn er erg tevrden mee, ze slobbereb heel wat liters water weg.

    Hebben jullie ook wat meegmaakt???

    Fijne zondag Petry.

  • Margriet

    He Petry,

    't Is hier inderdaad al een poosje erg stil, hoog tijd voor weer wat nieuwe berichtjes. Ik heb op je weblog het oortje van Simon bewonderd; jammer hoor dat jullie z'n volgende titel nu kunnen vergeten. Maar aan de andere kant, als hij lekker gezond is, is dat natuurlijk het belangrijkst!

    Hier weinig kattennieuws; de noortjes beginnen voorzichtigaan weer wat vacht te krijgen. Verder hebben we weer voorzichtige kittenplannen, maar eerst staan weer wat shows op het programma. We gaan eerst naar de show in Schiedam en in oktober dan de Wereldshow. Dat lijkt me echt een geweldige belevenis! Leuk dat jullie er dan ook zullen zijn.

    Nou, ik hoop dat meer prikkers weer eens wat laten horen.

    Groetjes,

    Margriet

  • Petry

    Hoi Magriet,

    Wij hebben ook kittenplannen, maar dan pas voor de zomer in 2007.

    Ik wil even rust, kittens kosten veel tijd, maar dat hoeft ik jou niet te vertellen:-)

    Simon is super gezond, maar we zullen zijn wapperende oren niet meer op de show zien, jammer.

    We showen ook in Maastricht met Tessa en Norali. Simon heb ik al uitgeschreven.

    In Schiedam komen we wel even kijken, maar showen doen we niet.

    Dan zie ik je daar!!!

    petry

  • mulder

    Ik kijk er naar uit dat we hier weer gezellig met zijn allen kunnen prikken.

    In de tussentijd hebben wij kittens geboren gehad, en inmiddels zijn zij alweer verhuisd naar hun nieuwe eigenaars.

    Het is dus weer stil in huis.

  • Lianne

    Voor degene die het nog niet weten:

    Dotty is vorige week naar haar lover geweest.

    In huize Fensalir zijn dus spannende tijden aangebroken.

    24 septeber ga ik met Ayla naar de show in Nijmegen.

    Ze doet nu mee in de open poezen klasse.

    Ook gaan haar twee broertjes mee.

    Verder ben ik druk bezig om mijn website hier en daar wat aan te passen.

    En dan wordt er dus weinig geprikt………..

  • Margriet

    Spannend hoor, kittens op komst. Ik kan me zo voorstellen dat je er heel erg naar uitkijkt… Nu maar hopen dat je binnenkort aan Dotty kunt zien dat ze zwanger is!

  • marleen

    Die van mij is een grote boef geworden. Kijk maar, schrik niet hij is net een jaar oud. Mmmm eten vind ie lekker. Hij lust zelfs perzik en banaan??? Wat een gek…