Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

  • Petry

    Een fokje van ons is op 6 jarige leeftijd overleden. Ze is een Noorse Boskat en woonde bij onze buren. Ze heeft een andere dierenarts dan waar wij bij zijn aangesloten. Na het gebeuren heb ik raad gevraagd aan onze dierenarts. Hier uit is onderstaande mail gevormd.

    De rest spreekt voorzich!

    Elsa is gestorven aan een anaphylactische shock, volgens mijn dierenarts.

    De dierenarts die Elsa heeft behandeld is niet onze dierenarts.

    Elsa heeft haar jaarlijkse prik gehad, maar deze keer had haar da. besloten om ook tegen Chlamydia te enten. Iets wat volgens mijn da. helemaal niet nodig is.

    Elsa was overgevoelig voor die entstof, het kan echter bij elke entstof gebeuren. Meteen na de enting werd ze slap. Elsa haar da. liet haar naar huis gaan, in afwachting op beterschap.

    Dit had nooit mogen gebeuren. Nog geen uur later was ze dood.

    Hij had haar moeten behandelen met een Dexamethason prik. Als dit was gebeurd dan had ze waarschijnlijk nog geleefd.

    Wat heb je toch een domme mensen op deze wereld, haar dierenarts is er 1 van.

    Ik ga altijd met een bocht om hem heen, maar er zijn mensen die met hem weglopen.

    Gelukkig gaat hij ook nog eens met pensioen!

    Dit is niet geplaatst voor een discussie, maar om mensen te waarschuwen, voor eenzelfde soort ziektebeeld, eenzelfde soort stommiteit!

    Een aangeslagen Petry

  • Danny

    Hoi,

    Wat naar om dit te moeten horen! Jinxy nieuwe kitten van m;n ouders is ook geent tegen Chlamydia, totaal 3 verschillende stoffen voor niesziekte, terwijl mijn DA maar voor 1 kiest. Hij is niet ziek geweest, maar blijkbaar is het nog niet overal bekend wat de gevaren kunnen zijn.

    Sterkte in ieder geval!

    Gr. Miranda