Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

veel pageviewers.....???

  • Loes

    ik wil hier reageren op de beschuldigingen van het expres bezoeken van jullie websites.

    Waarom gaat men er van uit dat er kwade wil in het spel is. Jullie hebben allemaal leuke websites, waar mooie foto's opstaan. Ik kijk ook graag foto's van de noorse boskat, en kan uren foto's kijken. Wellicht dat ik en ook anderen misschien een aantal keer op jullie sites zijn geweest.

    Als dat voor jullie niet gewenst is, laat dan je site weghalen en geef je link alleen nog aan mensen door aan wie je je link wilt geven.

    Een startpagina en internet zijn openbaar, en als ik een mooie site zie geef ik die wel eens door aan vrienden zodat zij er ook van kunnen genieten.

    Door steeds het commentaar te leveren op bezoekers met hetzelfde ip adres op de site, vestig je juist je aandacht er op.

    Een beter idee…….. de webmaster vragen of hij de hele top 5 weg te halen, zijn we allemaal van het probleem af.

    Laten we het hier leuk houden zonder elkaar over en weet te beschuldigen en conclusies te trekken. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel om van de boskatten te genieten en niet om kinderachtig te doen, de lezers die klikken niet en de eigenaren van een website niet.

    groetjes,

    Loes

  • Petry

    Tututut een beetje minder kan ook wel.

    Wij hebben gegronde redenen om deze conclusie te trekken.

    En ik wil hier even aangeven dat ik het niet ben geweestd ie steeds op mijn eigen site zit te klikken.

    Dit om te voorkomen dat ik zodadelijk naar mijn kop geslingerd krijg dat ik het zelf heb gedaan.

    Verder ben ik best aardig en vind mijn website toppie maar als het alleen maar om stalken gaat dan heb ik het liever niet.

  • mulder

    Ik houdt er ook van om mooie sites te bezoeken. Maar niet dezelfde 300 x achter elkaar in een halve dag tijd. Veel bezoekers op mijn pagina vind ik leuk, maar niet meer als het van 1 en hetzelfde adres komt. (inmiddels al 326).

    Ben het met je eens dat het hier leuk moet blijven. Dit is alijd een gezellig prikbord geweest.

    Het is jammer dat mijn deelname aan dit prikbord hiervoor gebruikt wordt.

  • Carmen1

    Zo dat is iemand die niets te doen heeft de hele dag.

    Is het trouwens geen google ding.

    Weet niet hoe het precies heet maar van Google heb je zo'n programma die site's bezoekt.??? kom nu natuurlijk heel dom over als ik de naam weet horen jullie het.