ik wil hier reageren op de beschuldigingen van het expres bezoeken van jullie websites.
Waarom gaat men er van uit dat er kwade wil in het spel is. Jullie hebben allemaal leuke websites, waar mooie foto's opstaan. Ik kijk ook graag foto's van de noorse boskat, en kan uren foto's kijken. Wellicht dat ik en ook anderen misschien een aantal keer op jullie sites zijn geweest.
Als dat voor jullie niet gewenst is, laat dan je site weghalen en geef je link alleen nog aan mensen door aan wie je je link wilt geven.
Een startpagina en internet zijn openbaar, en als ik een mooie site zie geef ik die wel eens door aan vrienden zodat zij er ook van kunnen genieten.
Door steeds het commentaar te leveren op bezoekers met hetzelfde ip adres op de site, vestig je juist je aandacht er op.
Een beter idee…….. de webmaster vragen of hij de hele top 5 weg te halen, zijn we allemaal van het probleem af.
Laten we het hier leuk houden zonder elkaar over en weet te beschuldigen en conclusies te trekken. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel om van de boskatten te genieten en niet om kinderachtig te doen, de lezers die klikken niet en de eigenaren van een website niet.
groetjes,
Loes