Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn nieuwe aanwinst

  • Loes

    Zoals beloofd!

    Gisteren heb ik Karel opgehaald, het is het neefje van Brammetje, en hij is blauw wit en een schatje!

    Nou nou ik gister natuurlijk helemaal in de stress, want Bram ging steeds boven Karel staan, en het leek net of hij hem wilde dekken. (weet Bram veel dat hij gecastreerd is en dat een neefje niet te dekken valt). Daarna ging hij bijten en likken. Karel is daar niet de hele tijd van gecharmeerd dus dat was blazen, krijsen en miauwen. Nu zegt men altijd dat je niet meteen moet ingrijpen, nou ik had het niet meer.

    Goed rond middernacht naar bed, je blijft kijken naar een kleintje (en Brammetje lijkt al zooooo groot). Karel in de badkamer, helemaal ingericht als kinderkamer. Meneertje vond dat natuurlijk bijster ongezellig, maar ja ik als goede poezenmoeder wilde hem wel zijn rust gunnen en dat kreeg hij van Brammetje niet. Dus ik de halve nacht opgezeten omdat Kareltje heeeel erg wakker was.

    En vanmorgen, ping, de oplossing, ik naar mijn goede vriend van de dierenwinkel en een bench geleend. Nu is die als kinderkamer ingericht, staat in de woonkamer, en als ik even weg moet of als Karel rustig wil slapen, dan gaat hij in de bench. En dat geeft me een veel rustiger gevoel.

    We zijn op slag verliefd geworden op het kleine kereltje en ik hoop dat Brammetje dat ook word, en eens onthoud dat hij als een lomp konijn, Kareltje het liefst door de kamer laat zeilen, maar dat dit geen goed idee is.

    Wat is jullie ervaring? En wat betekent het als Brammetje over Kareltje heen gaat staan. Ik heb in het verleden honden gehad, die deden dat ook, maar dat was om aan te geven, wie er nu dominant was.

    Affijn ik ga even proberen een foto van mijn Kareltje in het smoelenboek te zetten!

    Ik hoop op wat goede tips, om het geheel goed te laten verlopen!

    Groetjes van een overgelukkige poezenmoeder!

  • Petry

    Bij katten is het ook dominatie, het gaat wel over.

    Komt vast goed met die neefjes van jou:-)