Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Herplaatsing

  • Kaat

    Mijn moeder is op zoek naar een Noorse Boskat, omdat ze het een prachtig ras vindt. Aangezien ik wat meer thuis ben op het internet en dit het medium is om een kat te vinden doe ik deze oproep namens haar.

    Ze zoekt een echte knuffelkat, dit is voor haar echt het belangrijkste. Liefst natuurlijk ook eentje die nog een paar jaartjes mee mag. De kat zal niet naar buiten gaan!

    Ik heb zelf twee rasloze katers en deze gaan altijd naar mijn moeder als ik op vakantie ben. Ze zorgt er graag voor. Nu ze de hond in december heeft in moeten laten slapen is ze weer op zoek naar een knuffeldiertje en wat gezelligheid in huis.

    Aangezien ik ook een Duitse Herder heb die regematig bij mijn ouders is, lijkt het mij handig als de kat ook gewend is aan honden. Andere katten hoeft niet persé omdat ik ook mensen kan vragen die in mijn huis op mijn katten te passen.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het vinden van een prachtige, lieve Noorse Boskat met een hoog knuffelgehalte.

    Groetjes Anika

  • Petry

    Lees even de topic Verhuizing, misschien kun je daar wat mee. Een paar topics hieronder.

  • Carmen1

    mischien eens kijken bij felicat herplaatsing.

    Volgens mij is de site.

    www.herplaatsing.nl of com

    Maar ook in het dierenasiel zitten weleens noren of kruisingen.

    Of op kittentekoop en dan herplaatsing.

    Succes met je zoektocht.

    Groetjes Carmen

  • ilonka

    het is .nl ik kijk daar ook geregeld zo zijn wij aan 1 van onze coons gekomen.

    daar zitten vaak katten die niet meer in een groep kunnen bij een vokker of omdat een partukelier ziek is en er niet mee rvoor kan zorgen of omdat het niet meer samen gaat met andere huisdieren of huisgenoten.

    echt de moeite waard!!!!.

    groetjes ilonka