Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verhuizing

• Jaap Kieft

Binnenkort ga ik verhuizen van een grote twee onder één kap woning naar een flat.

Mijn 3 noren van 9, 8 en 7 hebben altijd lekker buiten geleefd. Ik kan het ze niet aandoen op een flat te moeten zitten.

Wie wil ze voor mij opvangen en ze een lekker buitenleven verder geven. Voorwaarde is wel dat ze alle drie bijelkaar blijven.

Doe maar een voorstel, je kunt ook bellen 06-21574800

Groeten Jaap

• ilonka

hallo jaap.

misschien is het handig als je er bij verteld of het mannetjes of vrouwtjes zijn en wat hun karakter is.

liggen ze graag op schoot of willen ze ruimte hebben (en kunnen ze met andere katten???)

misschien kun je ze ook op www.herplaatsing.nl bij thea hier in apeldoorn op de site laten zetten.

op maandag word de pagina altijd bij gewerkt dus maak een mooie foto en stuur haar en mail met je verhaal en wensen.

onze coon zanuck heben we ook via haar.

1 tip die ik je mee wil geven zodra je bij een gezin geen goed gevoel hebt niet doen het gaat immers over je poezels en die wens je alleen het beste van het beste.

heel veel suc6 met het zoeken van een goed herplaats plekje voor je 3 kanjers.

ilonka