Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik weet het niet meer Mercedes

• Carmen1

Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Mercedes blijft in huis plassen.

Nou is de enige oplossing nog haar herplaatsen eerlijk gezegd heb ik al het andere al geprobeerd behalve benchtraining maar dat kan ik niet dat vind ik zielig.

Maar wat is nu de beste manier om te herplaatsen.

Ik weet het niet meer ik denk dat ze gelukkig is ergens waar ze gewoon vrij naar buiten kan.

Hier kan ze dus alleen in de ren als ik er ben en helaas met werken enz. is dat niet zo vaak.

Verder is het echt een dominantie probleem zei is dus de baas over mij.

Ze plast voor mijn neus op de bank en kijkt dan van zeg maar eens wat.

Graag wat tips over hoe ik dit aan kan pakken ik weet het echt niet meer.

• Danny

Al eens via iemand geprobeerd dat kan communiceren met dieren??

De fokker van Baloe heeft het eens voor me gedaan, omdat Happy steeds buiten de bak plaste. Nu al weer een maand niet….gelukkig.

Hij gaf aan dat hij vaker naar buiten wilde en een 2e bak erbij wilde. De tuin is nu een paar dagen geleden afgezet en de 2e bak is er meteen gekomen. Daarna ng 1 keer gebeurd, maar inmiddels bijna een maand niet meer.

Hij gaf ook aan dat hij het deed om me te pesten, de etter.

Succes!

Gr. Miranda, Happy en Baloe

• Carmen1

Omdat er een kitten in mijn ren is gedumpt (denk ik want zou niet weten hoe dat pukkie zelf in mijn tuin is gekomen) heb ik de kattenbak nu in de huiskamer staan.

Voor het kitten makkelijker dan naar de keuken te rennen.

Op de een of andere manier gaat het nu dus wel goed.

Deze week is er alleen maandagnacht geplast.

Dit was dus echt elke dag.

Nu ben ik ook thuis omdat ik vakantie heb dus mischien heeft het daar ook mee te maken.

Haar bak gedrag is ook vreemd hoor.

Ze gaat erin plast dan gelijk niet draaien ofzo en stapt dan achteruit de bak weer uit begraaft nooit haar plas.

Voorlopig is ze gewoon hier en ze gaat alleen maar weg als ik een heel goed huis voor haar vind.

Toch heb ik het idee dat ze niet echt gelukkig is.

Waar ze eerst woonde zat ze altijd in de ren namelijk was wel overdekt en er was een gedeelte achterkamer aanvast (beetje moeilijk uit te leggen)

Ik heb weleens contact gehad met iemand die met dieren kan communiceren maar nogal terleurstellend allemaal.

Groetjes Carmen

• Danny

Ik hoop dat het toch beter gaat. Het is nooit leuk om je kat weg te moeten doen. Je weet dat je er zelf goed voor bent. Ik neem aan dat er meerder kattebakken staan??

Nou krabt Happy ook niet echt z'n plak en voornamelijk niet z'n poep onder hoor.

Succes!

Gr. Miranda

• Carmen1

Ja ik heb vier kattenbakken en die schep ik leeg en verschoon helemaal om de twee dagen dus dat moet genoeg zijn.

Poep onderscheppen doen ze geen van allen maar plas wel.

Sid mijn kater graaft trouwens altijd alles van iedereen onder.

Die verblijft vaak in de kattenbakken om ze op orde te houden.

Tja het ging weer twee dagen goed en het is weer helemaal mis nu.

Toch proberen om weer feliway op te hangen.

Allemaal duimen dat mijn zoontje deze keer geen allergische reaktie krijgt.

Hij reageert op nieuwe dingen mischien omdat het al een keertje in huis is geweest deze keer niet meer.

En dan maar weer aan de clomicalm.

Iemand dit hier ook gebruikt en gingen jullie katten er ook zo van kwijlen????