Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ontlasting aan vacht

• Ana

Hallo allemaal,

Had gisteren een probleempje met onze Frodo. Hij was op de bak geweest en zat van achteren, staart en omgeving, onder de poep. Nou was dat al vroeg in de ochtend en toen konden onze maagen het niet aan om het meteen te vewijderen, maar toen we dat wel gingen doen, was er geen beginnen meer aan.

Heb het met Zwitsan babydoekjes geprobeer, geen succes.

Daarna me laauw water en een washandje, dat ging wel wat beter, maar Frodo vond het niet zo leuk.

Uiteindelijk hebben we maar een schaar gepakt en hier en daar wat geknipt.

Daarna was hij zelf bezig zich schoon te maken, maar, je rook hem nog steeds als die langs liep (heb hier en daar ook nog moeten dweilen natuurlijk…).

Kan iemand mij tips geven voor de volgende keer?

Groetjes,

Ana

• Sioux

Oei, erg vervelend. Echt een tip heb ik niet. Maar als hij een erg volle broek heeft zou je wat lange vacht rond zijn poeperd wat korter kunnen maken. Onze Otto heeft ook een vrij volle broek en die trimmen we rond zijn poeperd, anders heeft hij ook af en toe zo'n heerlijke drol in de broek hangen…

Vaak gebeurd het ook niet hoor. Maar het enige wat dan helpt is de billen onder de douche doen. Klein beetje (katten) shampoo erbij. En vergeet niet door je mond te ademen, want je ligt gevloerd anders ;)

Groetjes Bianca

• Lianne

Ik probeer het meestal met een washandje.

Waneer dat niet liukt gaat onze kater met zijn billen in bad.

Als ik roep: “Ingus billen poesten”, gaat hij er als een speer vandoor :-)

Gelukkig is niet niet vaak nodig.

• Ana

Ok dan, dus douche erop of met zijn billen in bad. Denk dat ik dan eerst naar een harnas gaat kijken, zodat ik niet open kom liggen van zijn nagels….

Volgende keer zullen we dat dan proberen.

Bedankt voor jullie reaktie.

Groetjes, Ana

• Loes

Brammetje is ook lange tijd vaak met vieze broek uit de kattenbak gekomen, een paar keer heb ik hem moeten douchen, toen heb ik ook zijn broek maar kortgeknipt rond zijn anus………en omdat meneer er zelf ook een hekel aan heeft om vies te zijn, gaat hij elke keer hard mauwen als hij op de bak is geweest, loopt met me mee naar het toilet, gaat op zij liggen en dan kan ik kijken of het vies is en of ik er eventueel met een wcpapiertje met water de boel kan poetsen. Raar verhaal maar echt waar!