Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kittens

• mulder

He, wat jammer dat je nu zo reageert.

Je vraagt advies en je krijgt het. Maar het past niet met wat jij zelf in gedachten had.

• Denise

IK had dit niet in gedachten. Dit werd me geadviseerd door de fokker van de moeder en de dierenarts.

Maar ik word aangevallen dat ik ze niet in mijn slaapkamer wil hebben.Terwijl ze daar maar 1 kitten bij haar had.En naar de anderen niet omkeekEn er word gelijk van alles gesuggereerd dat ik ze nergens anders wil hebben dan alleen in de badkamer.En dat doet pijn en mag dan mag ik niks terug zeggen,want dan reageer ik weer raar.

En ik heb alleen gevraagd of ze nog weer op het nest zou gaan.

Mijn liefde voor katten is groot en is het nou het einde van de wereld dat ze in 1 kamer in huis niet mogen komen? Dan blijven er nog 12 kamers over waar ze wel mogen komen. En een buitenren.

Nou ja, het is weer goed gekomen en voor mij is dit verhaal ten einde.

Een prettig weekend

Denise

• K.M.

Ik vindt dat je van 2 kwaden het beste hebt gekozen in jouw situatie !

Ook ik heb honden en katten,ben ook allergisch dus bij ons zijn de slaapkamers ook verboden terrein.

Ben blij dat ze weer voor haar kittens zorgt !

Hoop dat nu alles goed blijft gaan en niet vergeten er ook van te genieten want het is reuze leuk om zoiets in eigen huis mee te mogen maken.

K.M.

• Denise

Hallo K.M.

Hartelijk bedankt voor je leuke reaktie.Tot nu toe gaat het prima.Ze voedt en verzorgt ze goed.Wel ben ik op advies van enkele fokkers gaan wegen,o.a. voor mijn eigen gemoedsrust.Zodat ik kan zien dat ze goed aankomen of niet.Dan kan ik snel ingrijpen indien nodig.

Nogmaals dankjewel voor je begrip voor mijn situatie.

groetjes Denise

• Petry

Wegen moet je idd doen in het begin, als je zeker bent dat ze aan komen dan kun je minder vaak gaan wegen.

Hier hoeft je geen ervaren fokker voor te zijn, zelfs ik weet dat:-)

Fijn dat het goed gaat met je kittens.

Petry