Hallo ,
Ik ben niet nieuw hier,maar ben hier al een tijdje niet geweest,doordat ik mij niet meer kon inloggen.vandaag is het dan toch gelukt.
Mijn noorse boskat poes heeft gisteren 6 kittens gekregen van een htk kater.
Ze is bijna anderhalf jaar oud.Door drukke omstandigheden hebben wij haar tot nu toe niet gesteriliseerd met het gevolg dat er gisteren dus 6 kittens zijn geboren.
het was niet de bedoeling maar nu ze er zijn wil ik er geen 1 meer kwijt.
Haar doos met jongen had ik bij ons in de hal staan.Maar eigenlijk heb ik geen kamer over waar ze rustig kan blijven.
Van mezelf heb ik drie kinderen en die lopen daar natuurlijk wel steeds langs.En als ik naar het toilet moet dan gaat haar hoofdje gelijk rechtop.Ze is nu best wel bang.
Nu kwam er vanmiddag geheel onverwachts iemand spelen en de kinderen kregen ruzie,dus veel kabaal.Daardoor is Kayleigh van haar nest gegaan en bij ons in de aangrenzende slaapkamer angstig onder het bed gekropen. Daarna heb ik de doos met jongen in de aangrenzende badkamer gezet. Kayleigh in de doos geplaatst,maar nu wil ze niet in de doos bij de jongen. Wel ging ze met de jongen slepen.Van de badkamer door de hal heen naar onze slaapkamer.
Daarop heb ik de dierenarts gebeld en gevraagd wat te doen.Die vertelde mij dat ik Kayleigh met haar jongen op moest sluiten in de badkamer en haar de komende dagen met rust moest laten.Zo af en toe kijken of ze wel weer bij de jongen gaat liggen.
Nu heb ik net gekeken,maar ze heeft haar jonkies voor de badkamerdeur neergelegd en ze wacht totdat de badkamerdeur opengaat.
Nu mijn grote vraag aan jullie ervaren mensen.Komt dit nog goed? Ik ben zo bang dat ze nu niets meer wil weten van haar jongen. Ik zou dit zo jammer vinden,want ik ben helemaal verkocht.
groeten Denise