Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet op de bak

• Natascha

Hallo,

Mijn vader en moeder wonen in Wales en hebben een Noorse boskat genaamd Tilly. Tilly vertikt het om op de bak te gaan. Ze gaat het liefst naar buiten om daar haar behoeften te doen. Ze doet het niet binnen. Heeft iemand misschien tips om Tilly toch op de bak te laten gaan? Groetjes van Natascha.

• ilonka

gaat ze buiten wel op de bak???

zo ja kun je de bak steeds een beetje dichter bij edeur zetten en hem zo naar binnen werken.

misschien is dat een idee???

of kattengrit veranderen daar kan het ook aan liggen.

ik zou het anders ook niet weten.

heel veel suc6.

ilonka

• Natascha

Ze plast en poept buiten niet op de bak. Ze doet haar behoeften in de vrije natuur. Maar, het is misschien wel een idee om jou tip uit te proberen. In ieder geval bedankt.

• mulder

De kat in een vrij kleine kamer zetten (een kat bevuild niet graag de ruimte waar hij zit en wordt zo gedwongen de bak te gebruiken.

Om het nog aantrekkelijker voor de kat te maken, deze vullen met aarde en dan langzaamaan mengen met kattenbak korrels.

• Carmen1

chloor in de kattenbak hier staan ze in de rij als ik schoonmaak met chloor.

• Carmen1

was nog niet klaar foutje.

Weet je wat je kan doen als je ziet waar ze plast dat dan in de kattenbak doen.

• Natascha

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik heb alles doorgegeven aan mijn moeder en ze gaat er mee aan de slag. Ik ben benieuwd. Groetjes van Natascha.