Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opgezette klieren

• Margriet

Hoi allemaal,

Een week of wat terug is Clarissa voor het eerst krols geweest (6 maanden oud). Op een gegeven moment had ik haar vast (in showhouding) en toen voelde ik wat onregelmatigheden bij haar tepels. Dit zakte niet direct na de krolsheid af maar bleven bultjes her en der, wel steeds bij/rond haar tepels. Ik heb de dierenarts er uiteraard naar laten kijken en die vertelde dat dergelijke reacties af en toe voorkomen bij poezen (en soms zelfs bij katers!) o.i.v. hormonen. We hebben afgesproken het de komende tijd even aan te kijken; volgens de da. kan het vanzelf afzakken. Indien het niet afzakt zou behandeling met hormonen een mogelijkheid zijn (!)

Hebben jullie hier ervaring mee? En zijn er mogelijk homeopathische middelen die zouden kunnen helpen? Ik heb niet het idee dat Clarissa er last van heeft. Gelukkig maakt ze nog geen aanstalten om opnieuw krols te worden, ik hoop dan ook dat dat nog even langer op zich laat wachten!

Alvast bedankt!

• www.cats4life.nl

Ik heb het wel eens meegemaakt bij mijn hond, die was toen schijnzwanger.

Poezengroetjes,

www.cats4life.nl

• Petry

Ik heb je hierover gemaild, ik kon niet op het prikbord.

Is het al minder geworden?