Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goede voeding ?

• Tamara

Mijn katten heb ik altijd Iams gegeven maar omdat ze de laatste tijd erg veel spugen ben ik purina pro plan gaan kopen.

Ze vinden dit inderdaad erg lekker en spugen er bijna niet meer van .

Mijn vraag aan jullie is ,is purina net zo goed zo goed qua voedingsstoffen als Iams of kan ik weer beter terug naar de Iams ?

Groetjes Tamara

• Petry

Ja hoor dat is zeker zo goed.

Maar mail Iams over deze zaak, dat je katten er van spugen.

Ik heb hetzelfde met RC gehad en ze hebben mij een zak voer gegeven en zijn aan het uitzoeken waarom dit is gebeurd.

Dat is een goede zaak vind ik.

Maar Pro PLan, Hills, RC, EDukanuba en Iams zijn goede voeders.

Petry

• jamie

Hoi Tamara & Petry,

“Maar Purina Pro PLan, Hills, RC, Eukanuba en Iams zijn goede voeders.”

Dat klopt, ik geef meestal Iams omdat dat goedkoper is en je krijgt ook bijna altijd iets extra (1 kg gratis, een tentje, een bewaarblik of een knispertunnel) maar pas op met Purina want je hebt dus Purina Proplan en Purine One de laatste is eigenlijk een supermarkt voer en geen primiumvoer (katten vinden het wel lekker).

Groetjes, Marc,

• www.cats4life.nl

Ik ben totaal geen fan van IAMS: http://www.iamscruelty.com

Ooit vers geprobeert bij je katten? Hebben ze overigens geen last van haarballen?

Poezengroetjes,

www.cats4life.nl

• Carmen1

Geef al jaren Carocat ze doen het er goed op

• jamie

Hoi www.cats4life.nl

Neen, nooit last van haarballen !

Wat bedoel je met vers ? Een keer per week koop ik vers rundsvlees (maar mijn birmaan wil dat echt niet eten dus mijn Siamees krijgt twee keer per week vers vlees (stoofvlees of rundshart). Koolvisfilet wil mijn poes wel eten maar dat is in België niet altijd verkrijgbaar en rauwe kip betrouw ik niet echt !

Heb jij dan misschien een suggestie ?

Mvg, Marc,