Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spugen Kater

• Mandy

Hallo Allemaal,

Mijn katertje van 10 maanden is aan het spugen. Het is een dikke doorzichtige vloeistof. Hij heeft dit een tijdje geleden ook gedaan en ben toen naar de DA geweest. Daar had hij een antibiotica injectie gekregen. Nu is het de laatste dagen weer terug. Hij oogt verder niet ziek en is gewoon aan het spelen. Nu ben ik 7 mei naar de kattenshow geweest. Kan het zijn dat hij daar iets heeft opgelopen? Of hebben jullie misschien een idee?

groetjes, Mandy

• Petry

Met onze Mika heb ook een paar keer lopen tobben.

Die spuugde ook steeds.

Ik heb tot 3 keer toe een ab kuurtje gehaald, en dat hielp.

Nu is hij er al even van af.

Zou er wat in de lucht zitten?

Petry

• marleen

Toch een kattenziekte? Ik ent mijn poezen ook elk jaar in tegen de katte en de niesziekte een injectie dus. Nu moest mijn sheebaatje vorig jaar ook zo spugen, zegt de dierenarts waarschijnlijk dat ze de katteziekte heeft en heeft haar een extra injectie gegeven tegen de katteziekte? Omdat een cocktail niet zo sterk blijkt te zijn? Het was even later ook goed? Snapte er niets van?

• Petry

Nou geen kattenziekte, dan zijn ze veel zieker.

Gewoon een virusje.

Petry

• Mandy

Hallo Allemaal,

Tiësto heeft nu een aantal dagen niet meer gespuugd. Wij vermoeden dat het waarschijnlijk door het warme weer komt. Hij is gewoon lekker ondeugend en 1 brok gierende hormonen :-)

Groetjes, Mandy

• www.cats4life.nl

Het kan goed dat hij daar wat heeft opgelopen :( zulke dingen hoor ik helaas de laatste tijd wel vaker.

Gelukkig gaat het al weer wat beter met je kater :)

Poezengroetjes,

www.cats4life.nl