Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Update Baloe

• Danny

Hoi,

Ik ben vanmiddag met Baloe naar de DA geweest. Ik had het idee dat het wel beter ging en dat hij geen koorts had. Bij de Da blijkt meneer dus wel koorts te hebben van 40,5! Ik heb dus niet goed getemperatuurd.

We hebben besloten om bloedtesten te laten doen. Een gedeelte daarvan krijg ik vanavond nog te horen, de rest eind van de week. Ik weet het zelf echt even niet meer. Hij is ziek, maar niet doodziek. Af en toe haalt hij nog kattekwaad uit. Hij eet en drink wel, maar wat minder heb ik het idee.

De volgende testen worden gedaan, ik weet niet wat alles in houd, haal dit van de rekening af. Felv/Fiv test (krijg ik als het goed is vanavond), stotchem prea 6 testen en 3x spotchem 1 bepaling, Ht/leuco's diff extern (geen idee wat de laatste zijn, zal ik straks nog even vragen).

Ik hoop nog steeds dat het niets ernstigs is, en dat hij bij toeval 2x achter elkaar ziek is. Wij zijn ook wel eens 2x achter elkaar ziek….

Ik hou jullie op de hoogte.

Miranda

• Danny

Hoi,

Net een telefoontje gehad van de DA. Lever, nieren, eiwitten, bloedwaarde zijn allemaal goed. Hij is Felv en Fiv negatief (dus dat heeft hij ook niet). Geen aanwijzigen dat hij Fip zou kunnen hebben. Op dit moment gelukkig niets zorgwekkends geconstateerd. Het bloed wordt naar het lab gestuurd om te kijken of ze iets van onstekingen kunnen vinden. Ik hoop dat ik het allemaal goed schrijf, want sommige dingen, heb ik ook snel opgeschreven.

Hij heeft vandaag nog een injectictie met onstekingsremmer gekregen, en vanaf morgen moet hij 2 maal daags een ab-pilletje en 2x maal daags een pilletje tolfedine (pijnstiller). Dit had ik 'm eergisteren en gisteren ook al gegeven, had ik nog in huis, daar knapte hij wel iets van op.

Ik moet 'm dus nog wel temperaturen, maar goed, ik weet dus niet of ik het dan wel goed doe. De thermometer moet iets dieper in z;n kontje, maar ik weet niet of ik dat voor elkaar krijg.

Ik blijf jullie wel op de hoogte houden. Ben wel blij dat we een aantal dingen zo goed als uit kunnen sluiten. In de loop van deze week, krijg ik de uitslagen van de overige testen.

Gr. Miranda (die nu wel wat minder ongerust is, hoe gek kan je jezelf maken he)

• Carmen1

ik hoop dat er uit de rest van de testen ook niets ernstigs blijkt te zijn.

Vervelend is dat toch als je niet weet wat er aan de hand is.

Sterkte ermee ik hoop dat Baloe heel snel weer op gaat knappen.

• Lianne

Ik doe altijd wat vaseline aan de thermometer dan glijd hij beter.

Heel gek volgens mij als het onze dieren betreft!

• Petry

Fijn dat tot nog toe alles in orde is.

Je kan jezelf errug gek maken, vertel mij wat!

Petry