Hoi,
Ik zat de googlen op tolfedine en kwam op je site terecht. Ik las dat Mika pas ziek is geweest. Het zelfde heeft Baloe dus ook half maart gehad, precies dezelfde klachten. Na 3 dagen achter elkaar naar de Da, steeds een spuit enz. heb ik een ab-kuurtje meegekregen en tolfedine. Binnen een dag of 2 was hij weer zo goed de oude Baloe. Met de tolfedine mocht ik stoppen zodra het beter ging. De ab-kuur heb ik afgemaakt.
Nu bijna 3 wkn verder, hetzelfde. Gisterenochtend heb ik ‘m tolfedine gegeven en ook vanmorgen weer. Ik zie wel dat hij daarvan opknapt en wat meer zin heeft in eten. Z’n fokster heeft met ‘m gecommuniceerd (heeft daarvoor een cursus gevolgd) en hij heeft aangegeven dat hij last heeft van z’n darmen. Heb jij enig idee of dat hetzelfde is wat Mika had. De vorige keer is er bij Baloe niets uitgekomen. De da kon eigenlijk niets vinden. Nu wil ik het tot morgen afwachten en anders toch weer naar de da gaan. Hij speelt wel wat, zat ook al weer op de schutting, die ik af moet gaan zetten, hij ligt dus ook niet heel de dag te slapen. Hij drinkt wel, maar eten is minder, hoewel hij een uur geleden wel wat brokjes en wat natvoer op heeft.
Sorry voor de lap met tekst, maar toevallig zag ik je site en dacht he, die naam ken ik volgens mij van het prikbord. Ik kom hier niet zo vaak, voornamelijk op het gewone prikbord.
Gr. Miranda