Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoveel haren

• Carmen1

pfffffffffffff zeg wat zijn ze weer aan het haren je kan merken dat het zomer word.

De plukken dwarrelen in het rond.

En nou wil ik best een keer per dag stofzuigen geen probleem maar vaak is het niet genoeg.

Dat is dus meer borstelen normaal doe ik dat een keer in de week (verschilt per kat) maar nu ga ik elke avond eventjes op de grond zitten om te borstelen.

Wel lachen hoor ze komen gelijk aangerend en maar voorkruipen.

Groetjes Carmen

• ilonka

voor een kam beurt???

koop jij ze om wat is je geheim vertel.

die van mij vinden het niet al te prettig murdock (een maine coon) knip ik de klitten weg wand als ik die kam liggen mijn handen open.

de arme drommel heeft ook te veel te voorduren gehad dus ik kan het hem niet kwaalijk nemen.

zanuck (ook een coon) vind het goed tot op zekere hoogte maar echt happy word hij niet.

tika onze htkk tja wat zullen we zeggen een brompot .

almar onze noor laat het toe maar als hij hem kan smeren doet hij het wel de stiekemerd hahaha

wat hij trouwens heerlijk vind is een grove haarborstel van mij????

maar helaas haal ik er geen haar mee uit zijn vacht.

dus ik stofzuig een keertje extra helaas.

• Carmen1

Zodra ik op de grond ga zitten komen ze eraan rennen honden en katten.

En doordat ze allemaal een tikkie jaloers zijn op elkaar laten ze zich wel kammen.

Het is volgens mij niet eens dat ze graag gekamt willen worden maar ze willen allemaal naar het vrouwtje.

Staan de drie noren elkaar soms met de kont weg te duwen.

Echt lachen hoor.

Gelukkig hebben twee noren een erg makkelijke vacht noortje drie niet zo.

Vooral nu merk ik dat heel erg.

Trouwens lekker weertje vandaag noortjes masaal de ren in hahahaha.

Ze stonden me al op te wachten toen ik thuiskwam van mijn werk en maar mauwen gooi die ren nou voor ons open.

Groetjes Carmen

• ilonka

hier stonden er maar liefst 1 coon en 1 noor te wachten en 1 coon en htkk wilden niet de ren in????

niks niet willen jullie gaan is mooi weer lekker naar buiten.

de deuren open heerlijk de lenten het huis in de winter er uit!!!!!.

groetjes ilonka

• Em@ru

Ook hier wordt er gevochten wie het eerst mag, groot feest hoor kammen en het grootste feest is als ik de stofzuiger pak, dan zuig ik hun vacht helemaal af en dat vinden ze alle vijf helemaal het einde, borsteltje op de stang en dan vooral de nekpartij is favoriet.

• Carmen1

Hier peren ze hem zodra ze de stofzuiger zien komt door de hond die word wild van de stofzuiger.

De ren ik ben er zo blij mee vorig jaar heb ik hem geplaatst hij is erg klein maar toch buiten is buiten hij zit aan de huiskamer vast vandaar dat hij open is met mooi weer.

Babs de noor en Sid de htk durven er alleen maar in als de deur helemaal open blijft een stukje is niet genoeg.

Mercedes moet ik er echt uithalen die ligt er het liefst de hele dag en nacht in.

Winnie vind het vooral leuk om van boven naar beneden te klimmen.

Groetjes Carmen

• Lianne

Onze dames vinden het heerlijk om geborsteld te worden.

De heer des huizes laat het wel toe maar probeert er wel tussen uit te knijpen.

De haren leg ik buiten neer, ze worden door de meesjes gebruikt nestjes te bouwen.

Ook komen ze de losse haren uit de ren bietsen als de katten er niet in zitten.

Ja, ze zijn wel slim :-)

• ilonka

ik heb een rieten hanging baskit (leeg dan hoor) daar leg ik de verzamelde haren in en daarnaast hangt een voederbakje mezen mussen en andere kleine vogeltjes komen maar wat graag in de tuin.

een prachtig gezicht om te zien,ook hoe de katten er op reageren zo van verdorie ik kom er niet bij!!!!

groetjes ilonka