Ik ben gisteren helemaal vergeten om te vragen hoe het met je kittens gaat.
Bij deze.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Lianne,
Een vermoeiende dag gisteren, vond ik. Ik was zo rond 21.00 uur thuis en zowel ik als de katten hadden het toen wel gehad.
Het gaat heel goed met de kittens van Karen en Bradley. Ze zijn nu ruim 3 1/2 week oud en beginnen al echt rond te stappen in de bench en te spelen met elkaar. Het katertje lijkt op zijn vader qua karakter; hij begint luid te gillen wanneer ik voor de bench ga zitten, wil steeds worden opgepakt en kruipt direct op mijn schoot (of hand of been) om geknuffeld te worden. Wij vinden het in ieder geval pracht kittens, met mooie volle lange vachtjes en goede profielen en kinnen.
Groetjes,
Margriet
De kittens van dit nest gaan allemaal elders wonen; ach ja, je kunt niet alles houden. Een van de kittens gaat naar een cattery in Portugal, een eind weg dus. De andere twee blijven hier in Nederland. Het katertje gaat bij onze buurman wonen, dus die kan ik mooi volgen qua ontwikkeling. Maar gelukkig zijn ze nog wel een poosje hier… We genieten er weer met volle teugen van. Ze zijn zo lief!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?