Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat nu te doen??

• esmee

Hoi,

even een minder leuke vraag. Sinds 5 jaar heb ik twee superlieve noorse boskatzusjes in huis. Wegens omstandigheden, heb ik de tijd en aandacht er niet meer voor om mijn poezen optimaal te verzorgen. Ze hebben gewoon meer aandacht en verzorging nodig dan ik kan geven. Ik heb er lang over getwijfeld, maar ben nu toch aan het kijken of er mogelijkheden zijn om de twee dames samen te herplaatsen, omdat ze hier niet meer zo gelukkig lijken te zijn. Weet iemand of er speciale instanties zijn die katten herplaatsen, en dan met name noorse boskatten? Ik wil absoluut proberen te voorkomen dat de poezen van hot naar haar worden gesleept, of bij mensen komen die niet weten hoe ze er voor moeten zorgen. Dan hebben ze het hier nog beter vind ik. Kan iemand me tips geven?

• ilonka

ik weet dat je via www.herplaatsing.nl (felicat) je kattn kunt herplaatsen.

op maandag word de site altijd bij gewerkt.

het is van belang dat je een mooie foto mee stuurd.

hel veel suc6 met het vinden van een nieuw thuis.

ilonka

• Petry

Maar dan denk ik wel dat je lid moet zijn van felikat.

Ook rasver. de Noorman doet aan herplaatsing, maar dan moet je dus ook lid zijn van de Noorman!

Verder www.kittentekoop.nl

Petry

• Margriet

Heb je de fokker van jouw Noortjes op de hoogte gebracht van je beslissing om je katten te herplaatsen? Wanneer het om door mij gefokte katten zou gaan, zou ik in ieder geval willen meedenken, al zijn de katten dan al 5 jaar oud!

Mogelijk is de fokker wel lid van een (ras-)vereniging en kan hij/zij je helpen om te bemiddelen of te zoeken naar een goede plek.

In ieder geval succes ermee; het lijkt mij een moeilijke beslissing om te moeten maken….

Groetjes Margriet

• ilonka

vaak staat het toch in de verkoop over een komst????

ik als eigenaar bel altijd eerst de fokker.

dat heb ik bij het overlijden van onze kruisinkje nog zelfs geprobeerd(hellaas was het nummer van de fokker niet meer in gebruik en ook het mail adres ook niet meer)

hoe is het trouwens afgelopen????