Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

penis amutatie jullie mening graag

• ilonka

hallo allemaal.

wij hebben zoasl somige van jullie weten 4 katten 1 htkk 2 maine coons(beide herplaatst bij ons) en van lianne hebben we almar een noortje.

zanuck heeft al enige tijd last van blaasgruis hij had het al voor hij bij ons kwam zijn oude baas was het niet opgevallen die had geen tijd meer voor hem.

we hebben hem op dieet voer gegeten maar meneer vertikte het gewoon te eten?????

dus een andere oplossing gezocht in de homeopathie.

die pillen werken goed en omdat er op de verpaking stond dat er ook lanzaam afgebouwd kon worden hebben we dat ook gedaan,maar helaas de blaasgruis stak weer de kop op.

dus weer aan de pillen,zanuck voelt zich nu een stuk beter mar is nog steeds niet de oude.

nu viel me vandaag op dat hij weer kleine beetjes bloed plast.

wat is nu wijsheid van een mannetje een vrouwtje laten maken en dan kunnen we ook stoppen met de pillen of het nog even aan kijken.

en wie kan mij vertellen wat de gevaren zijn van zo'n ingreep en wat is de gemiddelde prijs van zo'n operatie.

zanuck is nu 7 jaar en ik vind het het overwegen waard ,hij kan nog een paar fijne jaren bij ons tegemoet gaan.

groetjes ilonka

• Margriet

Hoi,

Jeetje Ilonka, wat lastig en akelig ook voor jullie kater. Zelf heb ik -gelukkig- geen ervaring met dergelijke problemen, ik kan je dan ook geen tips ofzo geven. Wel meen ik me te herinneren dat ik dit item een poos terug heb gezien op het kattenprikbord. Misschien de moeite waard om daar ook eens te zoeken?

In ieder geval sterkte en veel wijsheid toegewenst!

Groetjes Margriet

• Petry

Ja das heel vervelend voor je ventje.

Ik weet niet of een amputatie uitkomst zal bieden. Vraag dat goed na bij de da.

Eerst even uitzoeken waar het bloed vandaan komt, heeft hij misschien blaasontsteking?

Ik heb ook een homeopaat en heb daar hele goede resultaten mee behaald.

Niet met blaasgruis maar wel met hoge bloeddruk en nierfalen.

Ik heb ook gelezen dat vitamine C tabletjes de urine zuur maken, waardoor er minder kans op blaasgruis komt.

Ik zou de homeopathie niet meer staken, gewoon altijd mee door blijven gaan.

Das normaal bij deze vorm van ziekte bestrijding.

Vraag anders de homepaat om raad!

Succes, Petry

• Lianne

Hoi Ilonka,

Mijn moeder heeft een pers die een penisamputatie ondergaan heeft.

Op dat moment was er geen andere oplossing voor handen.

Bij hem is het goed gegaan, het inmiddels al een jaar of vijftien geleden.

De dierenarts was heel coulant, als de operatie zou mislukken hoefde ze niet te betalen.

Hij heeft nog een heel klein stukje sluitspier en kan alles eten.

Hij mocht beslist niet aan de wond likken, als het stukje sluitspier zou beschadigen kon hij incontinent worden met alle gevolgen van dien.

Ze heeft nooit meer problemen met hem gehad.

Ik weet niet meer precies wat het toen koste, ik dacht 275 gulden, dit zal je nu wel in euro's kwijt zijn.

Ik zou het in elk geval even aan de d.a. navragen wat het kost en wat de risico's zijn.

Hoe is het met Almar?

Groetjes, Lianne

• ilonka

stoppen met de medicatie doe ik zo iezo niet het geeft hem in ieder geval verlichting.

groetjes ilonka

• ilonka

er zitten dus wel hakken en ogen aan een operatie,dus eens een goed gesprek met de da kan zeker geen kwaad.

met almar gaat het geweldig.

we genieten volop van hem.

• Lianne

Dat is zeker verstandig.

We zijn natuurlijk al weer zo 'n vijftien jaar verder en misschien kunnen ze nu wat meer dan toen.

Ik hoop dat jullie een goede keuze kunnen maken.