Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stuk staart gestript.

• ilonka

ik was vandaag bij mensen die een kat hebben en daar was de staart van gestript!!! die was tussen de deur gekomen en de huid was er zeker wel 6 cm af.

het bot licht dus nu bloot.

dit is afgelopen weekend al gebeurt dus al een paar dagen geleden.

tot mijn stome verbazing waren ze er niet mee naar de da geweest??? ze hadden er het geld niet voor.(een goede da bied een regeling aan lijkt mij om een dier te kunnen helpen en maakt er geen probleem van….toch)

maar nu vraag ik me toch af of het wel kan want dit is toch niet normaal!!!!!

dat bot moet toch verwijderd worden lijkt mij,dat gaat toch onsteken ed.

ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er zulke mensen rond lopen die hun kat zo behandelen en dat arme beest gewoon laten lopen.

ze zei nog hij heeft er zo te zien geen last van dus dat vald er wel vanzelf af???

ik wist niet wat ik hoorde.

dat arme beest moet me een pijn hebben,en hebben gehad .

• Em@ru

werkelijk schandalig dit.

Weet dat de staart er zeker weten aan gaat, want dit gaat smetten en ontsteken en het dier lijdt onnodig.

• Lianne

Onbegrijpelijk!

• ilonka

ik vind het ook onbegrijplijk.

ik had haar gister nog aan de telefoon en vroeg of ze al naar de da geweest was.

helaas voor het dier nog steeds niet,hij had er immers geen last van was het andwoord.

nou sorry daar zakt mijn broek van af hoor.

waarom begin je aan dieren als je het niet kan betallen ik kan me hier zo boos om maken bah.

en het nare is dat een da best een regeling wil treffen als het om het welzijn van een dier gaat.

maar deze mensen hebben hun prioriteiten helaas anders liggen als ik.

voor mij staan de dieren boven mezelf,ik laat dat stukje vlees in de winkel liever liggen als mijn dieren maar goed verzorgt zijn.(mijnt kits komen uiteraard ook niks tekort hoor)

maar dit soort mensen zal ik wel nooit begrijpen.

wel veel geld voor een kat betallen maar er goed voor zorgen ho maar.

ik moest het even kwijt hoor.

ik kan me hier zo over op winden.

grotjes ilonka