Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nagels

• Tamara

Twee van mijn 4 Noren hebben denk ik iets met hun nagels,misschien dat jullie weten wat dit kan zijn en of ik ermee naar DA moet gaan .

Op het laminaat hoor je de nagels heel erg tikken en op de voerkleden hoor je dat ze erin haken .

Ze hebben allerlei krabpalen en ik heb dit nooit eerder gehoord .

Wie kan me een antwoord geven .

Groetjes Tamara

• Petry

Ik heb het ook wel eens gehoord.

Probeer ze te knippen, waarschijnlijk zijn ze aan de lange kant.

• Tamara

Daar had ik ook al aan gedacht maar ik ben zo bang dat ik te ver knip en ze dan pijn doe .

Daarbij komt ook nog eens dat ik er niet uit kom welk van de pootjes het probleem is .

Groetjes Tamara.

• Petry

Dan knip je van alle nageltjes net het puntje eraf, dat kan geen kwaad en zal best lukken, toch?

• Em@ru

Dit hoor ik ook vaak, vooral onze oude heer die niet buitenkomt waardoor zijn nagels bijna niet slijten heeft hier erg last van, als ik dan de nagels weer even knip is het geluid weg.

Je kan bij de dierenwinkel speciale knippertjes kopen je moet goed opletten dat je bij het roze gedeelte weg blijft, zijn de nageltjes zwart dan alleen de puntjes knippen, dat scheelt al een stuk hoor.

• Tamara

Bedankt voor jullie reactie en ik ga een knippertje kopen en het eens uitproberen want dat getik is niet zo 'n fijn gehoor .

Ik denk ook dat de katten er zelf last van hebben .

Groetjes Tamara

• ilonka

er zijn speciale schaartjes in de handel waar je niet te ver mee kan knippen als je het niet duft.

ik knip de nagels van onze htkk ook altijd die krabt niet aan de krabpaal.

het vreemde is dat ze der achterpoten er zelf af bijt???? haar voor pootjes niet.

en vergeet niet even te kijken of je katten een extra teen hebben want die nagel wil wel eens door groeien in hun vlees en dat kan zeer pijnlijk zijn.

heel veel suc6

ilonka