Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zindelijkheidsprobleem

• Petry

Euthanasie vind ik erg rigoureus.

Het klinkt me allemaal wel bekend in de oren.

Wij hebben ooit een noortje gehad die plaste overal.

Ze was bang voor de rst van onze katte, of ze wilde haar huis niet delen met zovelen.

We hebben haar bij een vrijgezelle dame geplaatst en plast daarna nooit meer naast de bak.

Ook een dochtertje van haar reageerde zo, ook zij is geplaatst bij mensen zonder andere katten en dat geeft een prima resultaat.

Dus niet in laten slapen, eerst elders proberen, of ze daar wel gelukkig is.

Want onze Maud was niet gelukkig bij ons in huis, dat was duidelijk!

En wij mensen konden daar helaas niks aan doen, niks anders dan plaatsen bij andere lieve mensen.

• Bloemetje

Dank jullie wel voor alle reacties!

Ik heb contact gehad met Petry en op die manier kunnen we het plassen inderdaad verklaren. We proberen het nu nog met bewust aandacht geven om haar gelukkiger te laten voelen en duidelijk te maken dat ze welkom is.

Positief is wel dat ze van de week met een van de andere katten aan het spelen was in de krabpaal.

Als dit niet werkt, gaan we een adresje zoeken waar geen andere poezen zijn en geen kindjes etc. (wellicht probeer ik het bij mijn zusje, daar zit al een poes die niet zo van andere poezen houdt, misschien kunnen de 2 dametjes het samen wel prima vinden)

• christ\'l

hallo iedereen

heb een gelijkaardig problem met onze kat Hij is eind januari gecastreert en van toen af poept hij naast zijn bak Het plassen doet hij in zijn bak Vervelend en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen hebben jullie tips (Athos is een noorse boskat van 9 maand

bedankt Christ'l