Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Showen

• Mandy

Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen zondag bij de show in Roelofarendsveen geweest van de NKFV.

Dit was voor mij de tweede keer dat ik naar een show ben geweest. Nu begrijp ik alleen niks van de resultaten ed. Allebei hadden ze een U1 en zijn maar ik keer naar de keurmeester geweest, is dit normaal of moet je dan nog een keer komen?

Hoe zit het dan met best in BIV en BIS? En hoe gaat dit bij Fife show?

Groetjes, Mandy

• Petry

Dat is nu het verschil met fife shows, daar wordt alles je direct uitgelegd, net als op de kittenmiddag. daar was jij toch ook?

Als je een U1 hebt dan moet je bij de fife meestal terug voor de biv.

heb je de biv gehaald dan wordt je bijna zeker terug geroepen voor de nominatie voor bis.

Maar daar ben je zelf bij en kun je de hele uitleg horen.

Bij de onafh. is het zoiets als een black box, aan het einde zie je de resultaten pas.

• Mandy

Hoi Petry

Inderdaad ik was op de kittenmeeting. En daar was de uitleg erg duidelijk. Vandaar dat ik het niet helemaal begreep, hoe het werkt. Het is voor mij nu allemaal wat duidelijker en ik ga waarschijnlijk nog een fife show doen om te zien wat mij meer bevalt. Bedankt voor je uitleg!!

Groetjes Mandy

• Petry

Ga eens een keer naar een fife show en kijk wat je het meest bevalt, dat lijkt me nuttig.