Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto Clarissa

• Margriet

Hoi,

Hier een foto van Clarissa, het finse poesje dat sinds dinsdag bij ons woont! Ze is al aardig gewend, heeft al vrede gesloten met enkele van de andere katten en eet en drinkt prima! Wij vinden haar een beauty!

• Petry

Prachtig en wat een pluimen, om te zoenen!!!

Petry

• Lianne

Wat een mooi meid!

Ik heb altijd het gevoel dat schildpadpoesjes steeds mooier worden als ze groeien.

En idd die pluimen, zo mooi.

Bij de cattery waar onze Ingvar vandaan komt zijn eergisteren ook vier schildpadjes geboren: http://www.go.to/falkvor/

Heeft de cattery waar Clarissa van ook een website?

Groetjes, Lianne

• Emmy

Nou ik ben net weer op het krukje geklommen hoor, was er afgevallen van bewondering, wat een plaatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die pluimen om op te vreten en die kleuren, heeft ze ook van die zwarte pootjes aan de binnenkant, dat heeft onze GIJS en dat vind ik wel zo mooi, dan zie je van die zwarte laarsjes als ze lopen, zo heftig is dat.

• ilonka

wat een mooie meid zeg oei oei oei,die gaat heel wat harten stellen let maar op mijn woorden!!!.

groetjes ilonka

• Mandy

Wat een prachtige dame!!! Met een mooie tekening

• videkissa

Wauw, Magriet! Wat een uitstraling!

Gefeliciteerd met je Fin :)

Groetjes, Marja

• Margriet

Dank je! We zijn erg blij met haar en gelukkig is ze net zo mooi en lief als we gehoopt hadden!