Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMijn kater was 7 maanden.
Doordat ik ook een poesje van 3 maanden in huis had begon hij in huis te plassen en het poesje ook.
Als dit niet het geval was geweest had ik wat langer gewacht.
Het is dus afhankelijk van de situatie.
Zolang hij niet sproeit en naar kater ruikt kan je rustig nog een tijdje wachten.
Lianne
wij hebben met onze da over legt en met 6 maand is almar aan de beurt.
omdat we veel poesen in de tuin hebben en ze helaas niet allemaal geholpen zijn(almar mag dan wel in de ren zitten) maar het risico is mij te groot.
volgends de da kan het geen kwaad .
en ik denk dan maar zo als de da zegt dat het geen kwaad kan dan hebben we het in elk geval gehad.
voor de 9e maand is het het beste vertelde ze mij.
groetjes ilonka
Hoi,
Onze Fergus is met 6 maanden geholpen. Normaal gesproken wacht ik tot 8-9 maanden maar een van onze kastraaten begon op hem te reageren en de rust was zoek in huis.
Fergus had geen last van het ingreep, herstelde zich supersnel. Maar of het door de leeftijd kwam of door zijn super makkelijke houding, dat weet ik niet.
Maar ff een waarshuwing, sommige katers stoopen nooit met sproeien als ze eenmaal begonnen zijn. Ze zullen wel in de minderheid zijn, maar het komt voor. Onze Somali heeft nog maanden na zijn castratie met zijn hormonen gekampt en dat was geen pretje voor hem of voor ons.
Groetjes, Marja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?