Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Clarissa is gearriveerd!

• Margriet

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren naar Finland geweest om ons nieuwe poesje Clarissa op te halen. Het was echt heel gaaf om haar en de fokster na 12 weken intensief mailen in het echt te zien. Clarissa is erg mooi en lief, en wil graag knuffelen, zowel met ons als met de andere katten. Die stellen dat overigens niet erg op prijs tot nog toe. Ik was even vergeten hoe lastig sommige van onze katten kunnen reageren op een nieuwe huisgenoot!

Zodra ik wat mooie foto's heb kunnen maken van Clarissa krijgt ze op onze site haar eigen pagina….

Gr. Margriet

• Emmy

Nou ik zit al klaar hoor, broodje erbij, koppie thee, en maar wachten en maar wachten, en maar wachten. op die foto's

Heb je iets van Finland kunnen zien, of alleen de luchthaven?????

• Margriet

Nee, weinig gezien van Finland. Alhoewel het vanuit het vliegtuig een waanzinnig gezicht was, al die besneeuwde huizen en boomtoppen. Ik heb alleen wat van Helsinki gezien, heb lekker een stuk gewandeld wat heerlijk was na de hele dag binnenzitten. Het was nu maar een paar graden onder nul, dus niet meer zo extreem koud als een paar weken terug. Wat me wel opviel is hoe snel en vroeg het er donker is.

De fokster van Clarissa vond het vaak lastig om haar goed op de foto te krijgen, het is een heel donker poesje en dan werkt het licht dus ook nog niet mee. Maar zodra ik hier wat goede foto's heb gemaakt prik ik hier wel wat!

• Petry

Proficiat, jij bent druk geweest!!!!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Petry

• Lianne

Nou, ik ben benieuwd naar jullie Finse schoonheid.

• ilonka

oh wat leuk.

hier hebben we ook zo'n vrijdoos alleen vergeet hij wel eens dat ze er niet alle 3 van gediend zijn hahaha en dan kijkt hij ze aan nou dan niet!!!!! en loopt hij door naar zanuck die vind het niet erg en geeft hem dan eens een lik.

geniet er van groetjes ilonka

• videkissa

Van harte gefeliciteerd met je mooie meid, Margriet.

Ik moet je wel waarschuwen, de Finnen kunnen zeer eigenwijs zijn :-)

Groetjes, Marja