Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ze is het!!

• Margriet

Joepie, ze is het!! Karen Walker is eindelijk zwanger!!

Ik heb net even een klein rondjedansje gedaan, terwijl Karen me met een “in hogere sferen”-uitdrukking zit aan te kijken. Ze zal wel denken, wat doet dat mens weer raar.

Rond 19 maart is ze uitgerekend.

• K.M.

Gefeliciteerd !

Momenteel heb ik een nestje van onze maine coon,het is genieten !

Wat een verschrikkelijke mooie poes is ze !

K.M.

• Lianne

Je hebt er even op moeten wachten maar het is dan toch gelukt.

Gefeliciteerd!

Nu is het wachten echt begonnen.

Wat voor een moois zou deze dame bij zich dragen?

Lianne

• Emru

Heb even snel gekeken wie paps is en wat de eventuele kleurtje worden dan, helemaal mijn kleurtjes als ik het zo inschat dus dat wordt genieten de komende weken/maanden met HEEL VEEL FOTO'S NATUURLIJK!!!!!!!

Overigens wat een pronkstuk krijgen jullie half februari.

ik loop duidelijk achter de laatste weken want dit had ik nog niet gezien. kwijl kwijl kwijl

• Margriet

Bedankt voor je complimentjes!! We zijn uiteraard heel benieuwd naar de kittens van Karen & Bradje. Maar eerst ga ik volgende week onze nieuwe aanwinst (het pronkstuk) ophalen uit Finland! Ik ben in ieder geval helemaal verliefd.

Spannend…

• Emru

Waar in Finland??????? wij hebben daar gewoond en ik roep altijd ik heb mijn hart daar achtergelaten, wat heb ik een heimwee gehad toen ik terug kwam.

Er is hier nog iemand op het forum met Finse roots.

Ohhhh ik wilde dat ik mee zou kunnen, Finland in de winter zo mooiiiiiiiiiiiiiii en dan het pronkstuk erbij, EEN FEESTJE.

• Margriet

De cattery waar het poesje vandaan komt zit in Lappeenranta, maar zelf vlieg ik naar Helsinki waar de fokster met Clarissa naartoe zal rijden. Jammer is wel dat ik door verschillende omstandigheden niet de gelegenheid heb om echt wat van het land te zien. Het is echt een kwestie van het kitten ophalen en weer terug naar Nederland. De fokster mailde me een paar dagen terug dat het bij haar toen - 26 graden was, onvoorstelbaar ….

Heb je lang in Finland gewoond? Als ik jouw reactie zo lees is het echt de moeite waard om er eens wat langer naar toe te gaan. Is nu dus niet aan de orde voor mij, maar wie weet…

Gr. Margriet

• ilonka

gefeliciteerd.

en wat is het een prachtige poes zeg.

spannend!!!!

groetjes ilonka

• videkissa

Super, gefeliciteerd Margriet!

En nu (on)geduldig wachten op mooie, gezonde babies!

Groetjes, Marja

• videkissa

Margriet,

Emmy heeft het over mij, ik ben Fins.

Maar dat wist vast al?

Lappeenranta is heel mooi, ligt in het oosten bij de Russische grens. Zelf kom ik uit Turku en dat ligt in het zuid-westen aan de kust.

Groetjes, Marja