Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plannen?

• Petry

Ik leef met je mee meisje, ik weet hoe je je voelt.

Sterkte Petry

• Petry

Onze Lisa mag de liefde bedrijven met Balou als ze krols wordt.

Ze heeft nu een zeer oogje, dat moet natuurlijk ook eerst over zijn.

Laat in de zomer mar Domino nog 1 keer naar haar verloofje Jayden, er zijn nl. erg veel mensen die een poesje willen hebben net als onze Norali!

Dus nog maar een keer proberen.

Petry

• Emru

Bianca, wens jullie veel sterkte met het verlies van Myra.

• mulder

Bianca.

Als je er aan toe bent en even flink wilt uithuilen over Myra….

Ik heb onlangs via het andere prikbord een stukje opgeslagen over de Regenboogbrug. Het schijnt daar een begrip te zijn. Ik heb het gezien en gehoord (er zit een stukje muziek bij) en inderdaad, een brok in je keel. Soms helpt het enorm als je je verdriet even helemaal laat gaan.

Laat me weten wanneer je eraan toe bent en ik stuur het je.

• videkissa

Sterkte Bianca.

Groetjes, Marja

• Marije

Hoi Bianca,

Ik las net het stukje dat je jullie Myra in hebt laten slapen! Heel veel sterkte gewenst, doet erg zeer. Ik heb vorig jaar mijn lieve Bosse moeten laten inslapen, was een zware dag.

Heel veel sterkte gewenst!

Groeten Marije

• Lianne

Ik weet precies wat je bedoelt…………..

• Sioux

Ik doe het even naar allemaal: Bedankt voor de lieve woorden en steun. Doet ons heel goed!

Het stukje (met film) van de regenboogbrug ken ik, daar ga je normaal al van huilen maar nu trek ik dat echt niet… Staat op mijn pc trouwens ;) Maar lief dat je het zegt!

Groetjes Bianca