Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plannen?

• mulder

De krolsheid komt er weer aan. Op dit moment hebben wij 2 zingende “dames”.

We doen even niets. Niet eerder dan april en/of juli en mits de katten er ook zo over denken.

Hebben jullie plannen?

• Sioux

Wel plannen, maar we willen het even rustig aan doen nu. We hebben net gisteren onze Myra laten inslapen, dus eerst het verdriet verwerken.

De planning is dat Chico (van cattery Cashmira's) en onze Cleo een logeerpartijtje hebben. Maar Cleo moet nog getest worden en krols worden en dat laatste wil ze nog niet erg. Vind het nu ook niet erg, heb even genoeg aan mijn hoofd nu ;)

Eind van het jaar misschien nog 1 keer een nestje van Lies en misschien is Titi aan dr eerste nestje toe (ze is dan 2 jaar). Lies zal waarschijnlijk door Sven (van cattery Yjovi) gedekt worden en voor Titi moet ik nog een mooie man zoeken, we hebben de tijd, hehehe…

Groetjes Bianca

• Lianne

Hoi Bianca,

Ik wil je even sterkte toe wensen.

Myra is twaalf jaar bij jullie geweest en dat is een hele tijd!

Koester de mooie herinneringen die je aan haar hebt, ze zullen je helpen bij het verwerken van je verdriet.

Zorg goed voor jezelf.

Groetjes, Lianne

• Lianne

Wij hebben pas plannen na de zomervakantie.

Ik zou nog graag een keer een nestje van Dotty en Björg willen als dit lukt.

Het jaar er op mag Ayla het stokje overnemen.

We geven Dotty dan in elk geval rust.

• mulder

Dt is erg. Was zij ziek of was het plotseling?

Wij wensen je heel veel sterkte. Het is niet niks als je een van je liefjes moet verliezen.

• Sioux

Tja, we zagen het aankomen dus echt een geheel plotseling was het niet. Maar we hadden gehoopt dat we nog even langer van dr konden genieten, aangezien ze eerst maar heel langzaam achteruit ging.

Anderhalf jaar terug heeft ze een attaque gehad. Op zich had ze zich daar redelijk goed uit hersteld, maar wat later bleek dat ze toch wat schade opgelopen had. De dierenarts zei toen ook dat het pure ouderdom was. Tja de ene kat wordt bijna 20 en de ander net 10, dus zeg het maar eens.

Van de ruim 4 kilo was er nog maar krap 2,5 over en de nieren deden helemaal niets meer. Daarnaast liet ze opeens de zondag alles lopen en dat was voor ons de grens. Ze was er opeens zelf ook akelig onder en geen dier hoort te lijden.

Dank je voor je lieve woorden!

Groetjes Bianca

• Lianne

*Met een hele tijd bedoel ik dat je haar al zolang hebt dat ze “alles van je weet”

en je haar ontzettend zult missen.

Lianne

• Sioux

Dank je Lianne!

12 jaar is best lang, al hoop je natuurlijk dat ze allemaal minstens 20 worden. We hebben geluk dat we prachtige (klein)kindjes van haar hebben. En uiteraard haal ik troost uit de mooie en vooral fijne herinneringen die ik aan haar heb. Ze zal snel weer thuis zijn…

Groetjes Bianca

• Sioux

Ja ik mis haar enorm. Zij is mijn rots geweest dat ik op mezelf ging wonen, zij was de reden dat ik door gezet heb. Ik heb aan Myra heel veel steun gehad en daar ben ik haar heel dankbaar voor. Ze zal eeuwig een plekje in mijn hart houden!

Groetjes Bianca

• Margriet

Wij hebben al vanaf september plannen om Karen, onze Deense beauty, te laten dekken door Bradley, maar sinds haar laatste krolsheid (begin september is Karen heel licht krols geweest) is ze dus nog steeds niet weer krols geweest.

Dus ja, plannen zijn er wel maar je ziet maar weer dat de katten zich daar niets van aantrekken!!

Ondertussen wachten we geduldig (nou ja!) af op wat komt…