ik zal me even voorstellen dan weet iedereen met wie ze te doen hebben , wel zo prettig ;-)
ik ben ilonka 32 jaar getrouwd en 2 kids.
ons gezin hebben we uitgebreid met komt een lijstje:
fred de agapones ook wel dwerg papegaai.
dan 2 hamstertjes knabbel en babbel.
dan hebben we tika een htkk kan zeer knorrig zijn deze dame.
en er zijn 2 katers in ons gezin herplaatst dit zijn zanuck een mane coon en murdock ook een maine coon.
in 2004 kreeg ik van manlief een lief klein poesje mayla genaamd ze was een kruisinkje htkk/noorseboskat.
ik was opslag verlieft op deze mooie dame.
manlief die niet erg gek was op katten en zich meer een honden mens vond heeft hem om haar kleine poot gewonden.
vanaf het begin heb ik me zorgen gemaakt om haar,ze was erg klein en slank.
na haar stelerisatie met 9 maand ging het alleen maar slechter met haar.
dus het dokteren begon met haar.
tot op 27-10-2005 toen kreeg ze een epeleptie aanval waar ze niet meer uit kwam we hebben toen moeten besluiten wat het beste voor haar was en hebben haar moeten laten gaan.
we missen haar nog elke dag,maar we weten dat ze als een sterretje aan de hemel schijnt.
na een aantal dagen kwam er toch de vraag van de kinderen of er een andere kat voor haar in de plaats kwam.
daar was ik nog niet echt uit maar manlief wel.
hij zocht het net af en bekeek heel wat foto's.
na wat praten afspraken gemaakt.
mayla is nooit te vervangen ,nee dat waren we eens.
dus als we een kitten er bij krijgen gaan we opzoek naar een goede fokker wand we willen er wel alles aan doen om dit keer wel overwogen te werk te gaan en alles willen weten wat we willen weten .
we kwamen uit bij de noorseboskan pagina.
en daar stond een mooi mannetje ,en mijn katten hart begon weer te bonzen.
dus op een zondag een bezoekje gebracht aan almar.
en wat een schatjes liepen er rond allemaal even lief en allemaal al een karakter.
woensdag word almar bij ons gebracht,we zijn dus al aan het aftellen en de beschuit met muisjes staat al klaar.
groetjes ilonka