Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het is stil(ler) in huis.......

• Lianne

Hoi, hoi,

Nu er al vier kittens weg zijn is het aardig rustig geworden.

Hoewel, de twee die er nog zijn weten wel hun aandacht op te eisen, en die geef ik ze met liefde!

De laatste brengen we woensdag weg.

Het is leuk om te zien hou de kittens bij hun nieuwe blikopeners verwelkomt worden. Als ik het zo eens bekijk krijgen ze allemaal goed terecht gekomen en dat maakt het afscheid toch een stukje makkelijker.

IK begrijp nu de gevoelens die jullie beschrijven ook beter.

Dit wilde ik even kwijt!

Groetjes, Lianne

• marleen

IK heb mijn collin ook via internet. Ik was gelijk verliefd en heb echt waar geen enkele cattery bezocht. Ik was gelijk verliefd. En via dit prikbord heb ik hem gevonden, omdat er iemand reageerde. En echt waar ben nog steeds verliefd. Het gaat heel goed met hem, en is heel ondeugend ben echt trots op hem. Helaas ik zou zo graag een foto willen plaatsen heb al een paar keer geprobeerd, maar het lukt mij echt niet. Ik zou mijn broer even vragen om het voor te doen, en dan beloof ik jullie dat ik een foto van collin op dit prikbord zet.

• Margriet

Hoi Lianne,

Ik kan het me helemaal voorstellen hoe het voelt; vreselijk op het moment dat je echt afscheid moet nemen, maar vervolgens is het heerlijk om te horen hoe geweldig lief, leuk, mooi etc. de nieuwe eigenaren hem of haar vinden!!

Groetjes Margriet

• Margriet

Hoi Marleen,

Bij het kopje FAX staat precies beschreven wat je moet doen om een foto te plaatsen. Op zich eenvoudig wanneer je de aanwijzingen precies overneemt, maar de betreffende foto moet dan al wel ergens op internet te vinden zijn! Succes.

• mulder

Ook wij hebben vandaag onze grootste deugniet weggebracht. Het laatste jongetje. Nog 2 meisjes te gaan. Altijd leuk dat wegbrengen, maar soms ook wel een beetje emotioneel. Gemengde gevoelens. Al met al is het nu erg rustig nu de grootste druktemaker weg is. Zijn zusjes missen hem een beetje.

• Petry

Hier gaan ze ook met gemengde gevoelens.

Het is leuk om te zien hoe blij mensen met hun lieve kittentje zijn, maar het is altijd effe slikken om ze achter te laten.

Petry

• ilonka

hallo lianne.

wat leuk dat ik hier een berichtje van je lees.

het zal inderdaat wel even wennen zijn nu de meeste kittens weg zijn.

gelukkig houd dot er nog 1 die nog heerlijk kan komen tutten.

groetjes en tot woensdag .

ilonka

• Lianne

Hoi Ilonka,

De grootste druktemaker komt jullie kant op!

Dan wordt het pas echt rustig!

Het is een echte boef maar wel een lieve :-)

Groetjes Lianne

• Lianne

Hoi Marleen,

Ik heb mijn katten ook via internet gevonden.

Ik ben natuurlijk wel gaan kijken. Internet is vaak reuze handig!

Zo is het foto's plaatsen mij in één keer gelukt:

1.Ga naar www.imageshack.us

2.Klik op “bladeren” en kies een foto uit je EIGEN COMPUTER !

3.Klik op “host it”.

4.Pak hierna van de ONDERSTE 4 links ( hotlink voor forums) de EERSTE !

5.Ga deze KNIPPEN.

6.Ga naar het forum, kies bericht plaatsen, en dan plakken, eventueel tekst toevoegen, en klaar.

(ik heb dit gebietst van het kattenprikbord (auteur Susan)

Succes, Lianne

• Lianne

Klopt helemaal!

Groetjes lianne